قابلیت Co-Watching در اینستاگرام امکان نمایش گروهی ویدئوها را فراهم می کند

ایسنتاگرام همراه با شرکت مادر خود فیسبوک تلاش های زیادی را در جهت مقابله با اخبار کذب و همچنین ترویج مسائل بهداشتی انجام داده است. این پلتفرم اکنون با اضافه کردن قابلیت Co-Watching یا تماشای چند نفره سعی دارد تا در زمان قرنطینه کاربران را با دیدن ویدئوهای چند نفره سرگرم کند. به گزارش سرویس […]

ایسنتاگرام همراه با شرکت مادر خود فیسبوک تلاش های زیادی را در جهت مقابله با اخبار کذب و همچنین ترویج مسائل بهداشتی انجام داده است. این پلتفرم اکنون با اضافه کردن قابلیت Co-Watching یا تماشای چند نفره سعی دارد تا در زمان قرنطینه کاربران را با دیدن ویدئوهای چند نفره سرگرم کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از techcrunch، قابلیت Co-Watching در اینستاگرام از طریق چت ویدویی با کاربر دیگر در بخش دایرکت قابل استفاده است. در این حالت با انتخاب آیکون عکسی که در پائین صفحه چت نمایش داده می شود می توان بصورت گروهی پست های منتخب را مشاهده کرد.

از دیگر اقدامات اینستاگرام برای مقابله با اخبار کذب هشدارهای آموزشی ای است که در آپدیت جدید و در  بالای بخش جستجو اضافه شده و کاربران از طریق آن می توانند بطور مستقیم منابع خبری را از سازمان بهداشت جهانی دریافت کنند. همچنین از این پس محتواهای به اشتراک گذاشته شده و یا استوری هایی که مطابق با استاندارد بررسی کنندگان نباشند تنزل رتیه پیدا خواهند کرد. ممنوعیت تبلیغات محصولاتی که مدعی درمان کرونا بوده اند و یا تبلیغات برندهای تولید کننده ماسک و محصولات ضدعفونی کننده و همچنین حذف تئوری های رد شده توسط سازمان بهداشت جهانی از دیگر سیاست های این پلتفرم در وضعیت کنونی است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال