شرکت OpenAI از نظر احتمال جمع آوری داده های کاربران مورد بررسی قرار می‌گیرد

کمیسیون تجارت فدرال با هدف احتمال جمع آوری داده ها توسط OpenAI و آسیب های احتمالی آن، فعالیت های این شرکت را بررسی خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش واشنگتن پست این کمیسیون طی یک نامه ۲۰ صفحه ای به OpenAI از این شرکت درخواست اسناد مربوط به توسعه […]

کمیسیون تجارت فدرال با هدف احتمال جمع آوری داده ها توسط OpenAI و آسیب های احتمالی آن، فعالیت های این شرکت را بررسی خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق گزارش واشنگتن پست این کمیسیون طی یک نامه ۲۰ صفحه ای به OpenAI از این شرکت درخواست اسناد مربوط به توسعه مدل زبانی و امنیت داده ها را داشته است.

کمیسیون در این بررسی قصد دارد علاوه بر نحوه بررسی اطلاعات در آموزش مدل ها در این شرکت، چگونگی آنها در نمایش اطلاعات نادرست را به طور دقیق بداند. این آژانس که حمایت از حقوق مصرف کنندگان را بر عهده دارد در زمینه نحوه اتصال API ها و همچنین روش محافظت از داده های شخص ثالث اطلاعاتی را درخواست کرده است.

در حالی که چت بات ChatGPT پس از انتشار در سال گذشته از محبوبیت بالایی برخوردار شد، این اولین تحقیق بزرگ ایالات متحده در مورد این فناوری محسوب میشود. انتشار این فناوری همزمان با آغاز رقابت بزرگ در زمینه هوش مصنوعی بین شرکت های بزرگ بوده است. هر چند این چت بات دارای قابلیت های گسترده است اما باعث ایجاد نگرانی هایی در زمینه انتشار اطلاعات غلط و جمع آوری داده ها شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال