شرکت سازنده لباس فضایی سفر به ماه مشخص شد

ناسا در نهایت یک شرکت را برای ساخت لباس های فضایی نخستین فضانوردان ماه نورد در پروژه آرتمیس انتخاب کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی قراردادی شرکت اکسیم اسپیس را برای ساخت لباس فضانوردان در سفر به ماه انتخاب شد. در این قرارداد مبلغ 228.5 میلیون دلار به شرکت اکسیوم اسپیس […]

ناسا در نهایت یک شرکت را برای ساخت لباس های فضایی نخستین فضانوردان ماه نورد در پروژه آرتمیس انتخاب کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی قراردادی شرکت اکسیم اسپیس را برای ساخت لباس فضانوردان در سفر به ماه انتخاب شد. در این قرارداد مبلغ 228.5 میلیون دلار به شرکت اکسیوم اسپیس پرداخت خواهد شد. قرار است لباس فضانوردان در ماموریت آرتمیس ۳ مورد استفاده قرار بگیرد. در این ماموریت فضانوردان در نزدیکی قطب جنوبی ماه در سال ۲۰۲۵ یا 2026 فرود می‌آیند. در صورت عملی شدن این برنامه این ماموریت نخستین فرود خدمه روی ماه پس از آپولو در سال ۱۹۷۲ محسوب می شود. به گفته ناسا برنامه آرتمیس ادامه خواهد داشت و این آژانس فضایی یک پایگاه در نزدیکترین همسایه زمین می سازد.

شرکت اکسیوم اسپیس اخیراً فعالیت های درخشانی داشته است. از جمله فرستادن چهار شهروند به فضا برای یک اقامت هشت روزه در ایستگاه فضایی بین المللی. این شرکت در این ماموریت چهار شهروند را به صورت یک پرواز خصوصی به ایستگاه فضایی بین المللی برای بازدید ارسال کرد. در حال حاضر هیچ کدام از ماموریت های مربوط به آرتمیس توسط ناسا انجام نشده است اما این روند در آینده تغییر خواهد کرد. زیرا ناسا در حال آماده کردن پرتاب آرتمیس یک است تا کپسول اوریون را بدون خدمه به مدار ماه ارسال کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال