ترکیبات موجود در هل می توانند در درمان سرطان پستان موثر باشد

محققان بخش کشاورزی دانشگاه فلوریدا آمریکا ترکیبات موجود در هل را به عنوان یک ادویه مهم در از بین بردن سلولهای سرطان پستان معرفی کردند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان آمریکایی برای درمان سرطان پستان تهاجمی ترکیباتی از ادویه هل را آزمایش کردند. در این مطالعه مشخص شد ترکیبات موجود در […]

محققان بخش کشاورزی دانشگاه فلوریدا آمریکا ترکیبات موجود در هل را به عنوان یک ادویه مهم در از بین بردن سلولهای سرطان پستان معرفی کردند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، محققان آمریکایی برای درمان سرطان پستان تهاجمی ترکیباتی از ادویه هل را آزمایش کردند.

در این مطالعه مشخص شد ترکیبات موجود در ادویه هل می تواند باعث از بین رفتن سلول های سرطان پستان تهاجمی سه گانه منفی شود. در این پژوهش کاردامومین(Cardamomin) به عنوان ترکیب طبیعی در هل بررسی شد که مشخص شد با استفاده از این ترکیب می توان ژنی که به سلولهای سرطانی کمک می کند تا توسط سیستم ایمنی شناسایی نشوند را مورد هدف قرار داد.

 در حال حاضر ۱۵ درصد از انواع سرطان های پستان از نوع سه گانه منفی هستند. در این نوع سرطان به دلیل عدم تولید مقادیر زیاد پروتئین HER2 درمان تومورها دشوار است و در آن امکان استفاده از هورمون وجود نداشته و روش های دیگر برای درمان سرطان پاسخگو نخواهد بود. علاوه بر آن سرطانهای پستان سه گانه منفی از نوع تهاجمی محسوب شده و نسبت به دیگر انواع سرطان های پستان دارای مرگ و میر بالاتری هستند.

 دکتر پاتریشیا مندونکا از بخش کشاورزی دانشگاه فلوریدا در مورد این پژوهش می گوید: درمان هدفمند در این گونه از سرطان پستان به دلیل ایمنی و تاثیر بالاتر با چالش های بیشتری همراه بوده است. به همین دلیل نیاز است تا گیاهان دارویی بیشتری در این روش مورد بررسی قرار بگیرند. با توجه به اینکه این ادویه سالها مورد استفاده قرار گرفته و ترکیبات آن بی خطر است می تواند بدون هیچ گونه عوارض جانبی برای درمان سرطان همانند دیگر داروهای شیمی درمانی مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال