طرح مفهومی ویندوز ۱۲ برخی ویژگی های جالب آن را نشان می دهد

مایکروسافت امسال اعلام کرد ازین پس نسخه جدید ویندوز هر سه سال منتشر خواهد شد. بنابر این سال ۲۰۲۴ زمان عرضه ویندوز ۱۲ خواهد بود. البته هنوز این شرکت این موضوع را بطور رسمی تأیید نکرده است. در این بین برخی اخبار و شایعات در مورد ویندوز ۱۲ منتشر شده است و عده ای نیز […]

مایکروسافت امسال اعلام کرد ازین پس نسخه جدید ویندوز هر سه سال منتشر خواهد شد. بنابر این سال ۲۰۲۴ زمان عرضه ویندوز ۱۲ خواهد بود. البته هنوز این شرکت این موضوع را بطور رسمی تأیید نکرده است. در این بین برخی اخبار و شایعات در مورد ویندوز ۱۲ منتشر شده است و عده ای نیز طرح مفهومی آن را منتشر کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در ویدیوی مفهومی منتسب به ویندوز ۱۲ ایده های منحصر بفردی دیده می‌شود. این ویدیو توسط حساب کاربری Avdan در یوتیوب منتشر شده است.

طبق ویدیوی مفهومی علاوه بر عملکرد این سیستم عامل ظاهر آن نیز بهبود یافته است. استفاده از ویجت های پویاتر و پخش کننده رسانه ، تقویم ، سهام و آب و هوا در این ویندوز دیده میشود. علاوه بر آن در نوار وظیفه برخی اعلان ها مانند اتصال دستگاه های بلوتوث مشاهده می‌شود.

بخش تنظیمات نیز دارای طراحی جدید است و تلاش شده تا به جای ظاهر روی قابلیت های آن تمرکز شود. از مهمترین ویژگی این کانسپت عدم نیاز به هیچ گونه کلیک اضافه در زمان اضافه شدن دستگاه های بلوتوثی و یا شبکه های وای فای است که تنها در زمان باز کردن منوی flyout ظاهر خواهند شد.

دیگر بخش مهم این طرح مفهومی نحوه بازسازی ویجت های ویندوز و تصاویر پس زمینه است. بطوری که کاربران می توانند ویجت ها را در پس زمینه استفاده کنند. تهیه کننده این ویدیو برای جایگزینی قابلیت چند وظیفه ای ویندوز از تقسیم دو برنامه در یک پنجره و گروه بندی فایل داخل مجموعه فایل اکسپلورر استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال