مدل مفهومی آیفون ۱۵ طراحی متفاوت ترین آیفون تاریخ را نشان می دهد

اخیرا تصویر یک مدل مفهومی از آیفون ۱۵ پرومکس یا اولترا منتشر شد که در آن طراحی متفاوتی نسبت به مدل های قبلی را شاهد هستیم. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندر جدید منتشر شده از آیفون ۱۵ بر اساس طرح های اولیه این گوشی تهیه شده است. این رندر مشخصاتی که […]

اخیرا تصویر یک مدل مفهومی از آیفون ۱۵ پرومکس یا اولترا منتشر شد که در آن طراحی متفاوتی نسبت به مدل های قبلی را شاهد هستیم.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، رندر جدید منتشر شده از آیفون ۱۵ بر اساس طرح های اولیه این گوشی تهیه شده است. این رندر مشخصاتی که پیش از این در شایعات آمده بود را مدنظر قرار داده است. تهیه آن نیز توسط آنتونیو دروزا از استودیو ADR بوده است. این فرد بهترین مدل آیفون ۱۵ پرو مکس اپل را با توجه به مشخصات و پیش زمینه ها منتشر کرد. وی در مورد این رندر که Cult of Mac نام دارد می گوید: وظیفه یک طراح مفهومی تنها خلق شایعه و تبدیل آن به تصویر نیست.

در این رندرهای در وهله اول لبه های گرد توجه ها را به خود جلب می کند. همچنین در شایعات گفته شده آیفون ۱۵ پرو دارای بدنه تیتانیومی خواهد بود.

دروزا برای دکمه ها پاور و تنظیم صدا نیز از دکمه های جدید حالت جامد یا همان لمسی را جایگزین کرده است. این دکمه ها در هنگام فشردن حالت لرزشی ایجاد می کنند که احساسی شبیه به فشردن دکمه فیزیکی به کاربر منتقل می کند.

در این رندر برای دوربین های پنل پشتی نیز طرح جدیدی در نظر گرفته است. برآمدگی دوربین در آیفون ۱۵ نسبت به آیفون ۱۴ کمتر است و ماژول دوربین نیز همچنان در قسمت سمت چپ و در بالا قرار دارد. دروزا داینامیک آیلند را نیز در نظر گرفته است و احتمالا اپل در هر چهار مدل خود از این ویژگی استفاده خواهد کرد.