نگرانی کارکنان مایکروسافت نسبت به جایگزینی آنها با هوش مصنوعی

حدود ۴۹ درصد از کارکنان مایکروسافت نسبت به جایگزینی خود یا هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت گزارش سالانه ای را منتشر کرده که در آن در مورد بهره وری کارکنان و دیدگاه آنان در این مورد اشاره دارد. در این گزارش آمده است بسیاری از […]

حدود ۴۹ درصد از کارکنان مایکروسافت نسبت به جایگزینی خود یا هوش مصنوعی ابراز نگرانی کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت گزارش سالانه ای را منتشر کرده که در آن در مورد بهره وری کارکنان و دیدگاه آنان در این مورد اشاره دارد. در این گزارش آمده است بسیاری از کارکنان این شرکت در مورد آثار هوش مصنوعی روی شغل آنها در این ه ابراز نگرانی کرده اند.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا، از بین کارکنانش چه در نظرسنجی مایکروسافت شرکت داشته اند حدود ۶۴ درصد اعلام کردند نمی تواند وظایف محوله را با زمان و اندازی کافی به پایان برسانند.

این موضوع باعث می‌شود تا بهره وری میز کاهش یابد. آنها حدود ۵۷ درصد از زمان کار خود را در جلسات و یا برای ارسال ایمیل و چت صرف می کنند. بنابراین تنها ۴۳ درصد از زمان خود را برای انجام .طایفه برعهده دارند.

از طرفی استفاده از هوش مصنوعی در این موارد می تواند کاربردی بوده و بهره وری را افزایش دهد. زیرا هوش مصنوعی می تواند کارهایی مانند ارسال ایمیل، خلاصه سازی جلسات و … را انجام دهد و بدین ترتیب کارمندان زمان بیشتری خواهند داشت.

طبق گزارشی که مایکروسافت منتشر کرده است این کارمندان علاوه بر نگرانی در مورد از دست دادن کار خود، مشتاق استفاده از هوش مصنوعی در زمان کار نیز هستند. زیرا باعث کاهش حجم کاری آنها میشود. برخی از آنها هوش مصنوعی را نوعی تهدید ندانسته و آن را ابزاری می دانند که باعث بهره وری در کار خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال