شرط قرارداد ماسک با توییتر اعلام روش دقیق محاسبه تعداد حساب های واقعی در توئیتر است

ایلان ماسک مدعی شد در صورتی که توییتر بتواند برای محاسبه تعداد حساب های واقعی روش دقیقی را ارائه کند حاضر خواهد بود قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری را با همان شرایط اولیه امضا کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در بیانیه اخیر خود در مورد قرارداد خرید توییتر اعلام کرد […]

ایلان ماسک مدعی شد در صورتی که توییتر بتواند برای محاسبه تعداد حساب های واقعی روش دقیقی را ارائه کند حاضر خواهد بود قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری را با همان شرایط اولیه امضا کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک در بیانیه اخیر خود در مورد قرارداد خرید توییتر اعلام کرد در صورتی که این شبکه اجتماعی اعلام کند حساب های واقعی خود را با چه روشی به صورت دقیق محاسبه می کند معامله ۴۴ میلیارد دلاری را با شرایط اولیه خواهد پذیرفت. اما در صورتی که مشخص شود توییتر در پرونده های ارسالی خود به کمیسیون بورس اوراق بهادار داده های غلطی را اعلام کرده است از امضای قرارداد نیز خبری نخواهد بود.

 پیش از این نیز ماسک مدعی بود توییتر تعداد بات های خود را تنها با انتخاب صد حساب کاربری تصادفی مشخص میکند. به گفته ماسک این روش بدون دقت کافی است و نمی تواند تعداد بات های واقعی را مشخص کند. همچنین ایلان ماسک مدعی است حدود دو برابر آن چیزی که توییتر اعلام کرده بات های موجود در این شبکه اجتماعی خواهد بود.

علاوه بر آن ماسک با انتقاد به تعداد کاربران فعال روزانه درآمدزا گفته است اثرگذاری این کاربران در درآمدهای توییتر بسیار پایین تر از از انتظار ایلان ماسک است. وی در توئیت اخیر خود اعلام کرد در صورتی که توییتر روش نمونه برداری 100 حساب کاربری و تایید واقعی بودن آنها را اعلام کند قرارداد مورد نظر نیز با همان شرایط اولیه پذیرفته میشود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال