طرح جنجالی صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی فردا در صحن علنی بررسی خواهد شد

بسیاری از خبرگزاری های داخلی اعلام کردند فردا مجلس طرح جدید خود را درباره فضای مجازی با نام طرح قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در صحن علنی بررسی خواهد کرد. احتمالاً بررسی این طرح که به نام صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیز شناخته می شود درروزهای […]

بسیاری از خبرگزاری های داخلی اعلام کردند فردا مجلس طرح جدید خود را درباره فضای مجازی با نام طرح قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی در صحن علنی بررسی خواهد کرد. احتمالاً بررسی این طرح که به نام صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی نیز شناخته می شود درروزهای آینده نیز ادامه خواهد داشت. قرار بود این طرح که از ۸۵ اصل تشکیل شده در فضایی غیر شفاف در پشت درهای بسته مورد بررسی قرار بگیرد اما اکنون بررسی آن در صحن علنی مجلس انجام خواهد گرفت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، این در حالی است که پیش از این بارها خبر از بررسی طرح مذکور در صحن علنی مجلس اعلام شده بود اما هرگز چنین اتفاقی نیفتاد و به دلایل مختلفی بررسی آن به روزهای دیگر موکول شده بود. زیرا برخی از سیاسیون اعتقاد دارند بررسی این طرح همزمان با جابجایی تغییر دولت نباید انجام گیرد و بهتر است در دولت بعدی بررسی انجام گیرد.

سخنگوی دولت نیز این موضوع را تاکید کرده و درخواست شده تا با توجه به دیدگاه های رئیس جمهور جدید در این خصوص طرح مورد نظر پس از روی کار آمدن دولت جدید و هماهنگی با آن بررسی و تصویب شود. طرح مجلس به نام قانون حمایت از حقوق کاربران و خدمات پایه مورد انتقاد بسیاری از کارشناسان و دولتمردان بوده و برخی نیز آن را نقض حقوق شهروندی خواندند. برخی از پلتفرم های ایرانی نیز از این طرح انتقاد کرده و گفته اند نکات موجود در این طرح به ضرر آنها تمام خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال