هزینه استخراج بیت کوین از ۲۴ هزار دلار به ۱۳ هزار دلار کاهش یافته است

یک شرکت خدمات مالی اخیرا گزارشی در مورد هزینه استخراج بیت کوین و کاهش بسیار زیاد آن منتشر کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت خدمات مالی به نام جی پی مورگان چیس JPMorgan Chase در گزارش خود اعلام کرد هزینه استخراج بیت کوین از ۲۴ هزار دلار اکنون به حدود […]

یک شرکت خدمات مالی اخیرا گزارشی در مورد هزینه استخراج بیت کوین و کاهش بسیار زیاد آن منتشر کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت خدمات مالی به نام جی پی مورگان چیس JPMorgan Chase در گزارش خود اعلام کرد هزینه استخراج بیت کوین از ۲۴ هزار دلار اکنون به حدود ۱۳ هزار دلار رسیده است. طبق گزارش بلومبرگ نیز علت این کاهش، بهار سرخ ارزهای دیجیتال است. اما هنوز مشخص نیست که این عامل بتواند باعث بهبود قیمت ارزهای دیجیتال شود یا خیر.

 به دلیل سقوط بازار کریپتو و همچنین کاهش قیمت بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال تاثیرات منفی زیادی روی این صنعت ایجاد شده است. هزینه استخراج بیت کوین نیز در چند وقت گذشته به همین دلایل کاهش قابل توجهی داشته است. از طرفی به دلیل سقوط قیمت بیت کوین نسبت به بالاترین سطح خود و همچنین کاهش میزان برق و قدرت پردازش مورد نیاز برای استخراج انتظار می رفت هزینه استخراج نیز کمی کاهش پیدا کند.

 همچنین در اثر گرمای تابستان نیز برخی ماینرها ها ترجیح می دهند تا فعالیت خود را متوقف کنند. با این وجود جی‌پی مورگان مدعی است این کاهش به دلیل استفاده از دستگاه های کارآمدتر توسط ماینرها و همچنین کسب سود بیشتر ایجاد شده است. کاهش هزینه های استخراج باعث تثبیت بازار نیز خواهد شد به طوری که برخی افراد کمترین قیمت این ارز دیجیتال را با هزینه استخراج آن یکسان در نظر می‌گیرند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال