ساخت سوپر اپلیکیشن از توییتر توسط مدیرعامل ایکس تایید شد

مدیرعامل ایکس یا همان توییتر سابق در مورد تبدیل این شبکه اجتماعی به سوپر اپلیکیشن اظهار نظر کرده و آن را تایید کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل ایکس ری برند گسترده این شبکه اجتماعی را به طور رسمی تایید کرد. توییتر از روز گذشته تغییر نام […]

مدیرعامل ایکس یا همان توییتر سابق در مورد تبدیل این شبکه اجتماعی به سوپر اپلیکیشن اظهار نظر کرده و آن را تایید کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، لیندا یاکارینو به عنوان مدیرعامل ایکس ری برند گسترده این شبکه اجتماعی را به طور رسمی تایید کرد. توییتر از روز گذشته تغییر نام داده و به عنوان زیر مجموعه شرکت ایکس کورپ تبدیل شده است. اکنون توییتر سابق با نام اپلیکیشن ایکس شناخته شده و مدیرعامل آن نیز توضیحاتی را در رابطه با این نامگذاری به کارمندان این شرکت ارائه کرده است.

اقدام ری برندینگ در توییتر با هدف تحقق رویای قدیمی ایلان ماسک و تبدیل کردن آن به اپلیکیشن همه چیز یا سوپر اپلیکیشن انجام شده است. این اپلیکیشن همه کاره می‌تواند انواع خدمات را در یک جا به کاربران ارائه کند.

طبق توضیحات مدیرعامل ایکس این اپلیکیشن قصد دارد در آینده سرویس‌هایی مانند سرویس ویدیویی، صوتی، پیام رسانی، بانکی و مالی را نیز ارائه کند. این فرد عقیده دارد ارائه سرویس‌ها می‌تواند در آینده برای کاربران مفید باشد. یا کارنینوم قصد دارد همراه با ایران ماسک اپلیکیشن را به طور دائم به روز نگه دارد. مدیرعامل ایکس به کارکنان این شرکت اعلام کرد هیچ محدودیتی برای تحول این اپلیکیشن وجود نداشته همه افراد می‌توانند در ساخت آن به ایکس کمک کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال