تاریخ معرفی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ مشخص شد

اخیراً شایعاتی درباره زمان معرفی و رویداد آنپکد سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی هفته های پایانی ماه ژوئیه یعنی اوایل مرداد ماه را برای رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ انتخاب کرده است. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی در این شایعه تاریخ […]

اخیراً شایعاتی درباره زمان معرفی و رویداد آنپکد سامسونگ منتشر شده است که نشان می‌دهد این کمپانی هفته های پایانی ماه ژوئیه یعنی اوایل مرداد ماه را برای رونمایی از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ انتخاب کرده است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی در این شایعه تاریخ معرفی گوشی های پرچمدار سامسونگ اعلام شده است که این شرکت معمولاً مراسم آنپکد خود را در اواخر مردادماه برگزار می‌کرد. البته نمی توان خبر های مربوطه را تایید کرد. اما با دقت روی رقابت شدید شرکت ها برای معرفی گوشی های تاشو ممکن است سامسونگ نیز رویداد بعدی آنپکد را نسبت به سالهای گذشته در تاریخی زودتر برگزار کند.

در صورت صحت خبرهای منتشر شده باید در اوایل مرداد ماه منتظر رونمایی از پرچمدار های تاشو سامسونگ باشیم. احتمالاً در این مراسم از محصولات دیگری مانند تبلت های سری گلکسی تب اس ۹ و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۶ نیز رونمایی خواهد شد. ممکن است سامسونگ در این رویداد نسل بعدی ایرباد را نیز معرفی کند.

طبق روال سال گذشته سامسونگ معمولاً در ماه آگوست مراسم خود را برگزار می‌کرد. اما ممکن است امسال با شرایطی متفاوت روبرو شویم .زیرا علاوه بر گوشی های تاشو شرکتهای مختلف چینی گوگل نیز با ورود به این بازار در حال توسعه یک گوشی تاشو است. احتمالاً گوگل نیز طی مراسم I/0 امسال که در ماه جاری برگزار خواهد شد از گوشی پیکسل فولد رونمایی کند. البته زمان عرضه این گوشی به بازار در فصل سوم ۲۰۲۳ خواهد بود. تمامی اطلاعات مربوط به عرضه نسل بعدی گوشی های سامسونگ از یک شایعه برآمده است و ممکن است است در آینده اطلاعات بیشتری در مورد آن منتشر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال