کنترل گوشی آیفون از طریق لپ تاپ با کمک اپلیکیشن موبایل دل

کسانی که از لپ تاپ های دل استفاده می کنند و گوشی آیفون نیز دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایل کانکت شرکت دل گوشی خود را کنترل کنند. اکنون نسخه بروزرسانی این برنامه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن موبایل شرکت […]

کسانی که از لپ تاپ های دل استفاده می کنند و گوشی آیفون نیز دارند می توانند با استفاده از اپلیکیشن موبایل کانکت شرکت دل گوشی خود را کنترل کنند. اکنون نسخه بروزرسانی این برنامه این امکان را برای کاربران فراهم کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن موبایل شرکت دل به کاربر اجازه می دهد تا با کنترل گوشی های هوشمند انتقال اطلاعات از کامپیوتر شخصی به موبایل را به راحتی انجام دهند. این نسخه اکنون در دسترس کاربران IOS قرار دارد. از دیگر ویژگی این  برنامه استفاده از ماوس و کیبورد در منو Ios و استفاده از اپلیکیشن های آیفون است. همچنین ارسال پیامک از این برنامه در آیفون امکانپذیر است. این اپلیکیشن بر روی لپ تاپ دل مدل های 2018 قابل استفاده بوده و نسخه iOS 11 روی گوشی نصب شده باشد.

نسخه اندروید این برنامه پیش از این معرفی و مورد استفاده کاربران قرار گرفته بود. در نمایشگاه CES امسال نسخه اندروید با امکانات محدودتر معرفی شد. در نسخه اندروید این اپلیکیشن امکان انتقال انواع فایل ها و ارسال پیام های چندرسانه ای (MMS) وجود دارد در حالی که در نسخه IOS تنها انتقال عکس و فیلم امکانپذیر است. مایکروسافت نیز پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد چنین قابلیتی را به برنامه Your Phone در ویندوز 10 اضافه کند. در حال حاضر برنامه Your Phone در ویندوز 10 تنها امکان دریافت تماس های تلفنی گوشی هوشمند در رایانه شخصی را امکان پذیر کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال