جزئیات طراحی گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ در نخستین رندرهای رسمی منتشر شد

طبق رندرهای رسمی منتشر شده از نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۴ میتوان برخی جزئیات مربوط به طراحی آن را مشاهده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در ماه آگوست محصولات جدید خود را معرفی کند. اگرچه هنوز اطلاعیه رسمی در این مورد منتشر نشده […]

طبق رندرهای رسمی منتشر شده از نسل بعدی گوشی تاشو سامسونگ مدل گلکسی زد فلیپ ۴ میتوان برخی جزئیات مربوط به طراحی آن را مشاهده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ قصد دارد در ماه آگوست محصولات جدید خود را معرفی کند. اگرچه هنوز اطلاعیه رسمی در این مورد منتشر نشده است اما طبق گزارش‌ها احتمالاً این غول فناوری جزئیات مربوط به رویداد سالانه آنپکد خود را به زودی اعلام می کند. پیش از اعلام سامسونگ اکنون رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز منتشر شده است.

 در این رندرها می توان برخی جزئیات و نمای جانبی این محصول را مشاهده کرد. اگرچه تمام جزئیات مشخص نیست اما می توان برخی از گزارش‌های قبلی را در این رندرها تایید کرد. گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ که در حالت تاشو به شکل مربع است در لبه‌های کناری دارای دکمه هایی خواهد بود. همچنین نسبت به نسل قبل دارای لولای کوچکتر بوده و همچنین بیرون زدگی دوربین ها نیز مشخص است. این رندر به صورت رسمی طرحی که ماه گذشته در کانال یوتیوب TechTalkTV به نمایش درآمده بود را تایید میکند.

 در گزارش این کانال از کاهش فرورفتگی وسط نمایشگر آن نسبت به نسل قبل خبر داده بود. سامسونگ این دستگاه را با هدف اصلاح مشکلات نسخه قبلی منتشر خواهد کرد و بسیاری از قسمت های این گوشی شبیه به نسل قبل میباشد. البته در این بین تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. زد فلیپ ۴ دارای نمایشگر بیرونی بزرگتر و باتری قوی تر خواهد بود. همچنین سامسونگ این محصول را در رنگبندی های سفارشی نیز عرضه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال