طراحی ظاهری اوپو فایند N3 فیلیپ با استفاده از رندرهای جدید مشخص شد

رندرهای جدید فاش شده از گوشی جدید اوپو با نام فایند N3 فلیپ نشان می‌دهد نمایشگر بیرونی آن به شکل یک مستطیل و بسیار باریک بوده و در پنل پشتی نیز دوربین دایره‌ای به چشم می‌خورد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو پیش از این گوشی تاشو فایند N2 فلیپ را به […]

رندرهای جدید فاش شده از گوشی جدید اوپو با نام فایند N3 فلیپ نشان می‌دهد نمایشگر بیرونی آن به شکل یک مستطیل و بسیار باریک بوده و در پنل پشتی نیز دوربین دایره‌ای به چشم می‌خورد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اوپو پیش از این گوشی تاشو فایند N2 فلیپ را به بازار عرضه کرده بود. در آن زمان شایعه شد این گوشی در بازار با گلکسی زد فلیپ ۴ رقابت می‌کند. اکنون این شرکت قصد دارد نسخه دیگری از این گوشی را به بازار عرضه کند که نسل بعدی گوشی‌های تاشو اوپو خواهد بود. اکنون رندرهایی از این گوشی منتشر شده که می‌توان از طریق آن برخی اطلاعات این گوشی را به دست آورد.

اولین رندر از گوشی اوپو فایند N3 فلیپ توسط سایت Pricebaba به اشتراک گذاشته شد. البته این رندرها پس از انتشار به سرعت حذف شدند. در تصاویر منتشر شده جزیره دوربین پشتی دایره‌ای دیده شد که در آن نام هسل بلاد مشخص بود. خبرهای غیر رسمی در مورد این گوشی نشان می‌دهد اوپو فایند N3 فلیپ دارای نمایشگر ۶.۸ اینچی از نوع LTPO امواد است و می تواند از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی کند. صفحه نمایش خارجی نیز ۳.۶ اینچ خواهد بود. جزیره دوربین در این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی بهمراه دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین این گوشی از شارژ سریع ۶۶ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال