طراحی عینک واقعیت افزوده اوپو مسیر عینک های واقعیت افزوده آینده را نشان میدهد

طرح اولیه عینک واقعیت افزوده اوپو می‌تواند مسیر طراحی این عینک ها را در آینده نشان دهد. اگرچه هنوز این عینک به محصول نهایی تبدیل نشده است اما به نظر می رسد اوپو در طراحی محصول مسیر درستی را انتخاب کرده است. ظاهر این عینک واقعیت افزوده شباهت زیادی به عینک معمولی دارد. به گزارش […]

طرح اولیه عینک واقعیت افزوده اوپو می‌تواند مسیر طراحی این عینک ها را در آینده نشان دهد. اگرچه هنوز این عینک به محصول نهایی تبدیل نشده است اما به نظر می رسد اوپو در طراحی محصول مسیر درستی را انتخاب کرده است. ظاهر این عینک واقعیت افزوده شباهت زیادی به عینک معمولی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک اوپو به نام Air Glass سال گذشته در چین رونمایی شد. طراحی آن هم به گونه‌ای بود که به جای قرارگیری محصول به طور دائم در قالب یک عینک دارای دو تکه جداگانه با روش اتصال مغناطیسی کم بود که به پورت مگ سیف اپل نیز شباهت زیادی داشت.

 کاربران برای استفاده از این عینک باید آن را روی یک جفت فرم شیشه فلزی با نواحی مغناطیسی قرار دهند. اگرچه فریم ها از نوع عینک های معمولی هستند اما لنز سمت راست میتوانند عملکردی شبیه به نمایشگر واقعیت افزوده عینک گوگل در اختیار کاربران قرار دهد. در صورت جفت شدن آن با یک تلفن اوپو از طریق بلوتوث کاربرد صفحه نمایش سبز رنگ را خواهد دید که تصاویر آن با کنتراست بالا در مناطق زیر نور خورشید نیز قابل مشاهده است. برداشتن بخش واقعیت افزوده علاوه بر آسان بودن می‌تواند نگرانی افراد را در مورد حفظ حریم خصوصی و حواسپرتی برطرف کند.

 این عینک واقعیت افزوده در واقع نوعی فناوری پیشرفته محسوب میشود که علاوه بر داشتن یک باتری با عمر سه ساعته در بخش نرم افزاری نیز می تواند تجربه مناسبی ارائه کند. علاوه بر آن سبک طراحی و مسیر اصلی اپل در ساخت این محصولات را نیز نشان می دهد. به نظر می‌رسد نسل اولیه عینک هوشمند اپل نیز سبکی شبیه به عینک اوپو خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال