طراحی ظاهری گوشی A14 سامسونگ پیش از رونمایی فاش شد

با انتشار رندرهای از گوشی جدید A14 سامسونگ طراحی ظاهری این گوشی به نمایش درآمد. گلکسی A14 سامسونگ گوشی دیگری از خانواده سری A است که پس از A13 به بازار عرضه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندرهای منتشر شده از گوشی A14 طراحی آن بهمراه سیستم دوربین سه گانه […]

با انتشار رندرهای از گوشی جدید A14 سامسونگ طراحی ظاهری این گوشی به نمایش درآمد. گلکسی A14 سامسونگ گوشی دیگری از خانواده سری A است که پس از A13 به بازار عرضه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در رندرهای منتشر شده از گوشی A14 طراحی آن بهمراه سیستم دوربین سه گانه آن فاش شد.

قرار است گلکسی A14 به عنوان جانشین گلکسی A13 روانه بازار شود. به زودی زمان معرفی رسمی این گوشی توسط سامسونگ اعلام خواهد شد. رندرهای مربوط به این محصول نیز توسط یک افشاگر به نام Sudhanshu Ambhore منتشر شد. طبق گزارش گیزچاینا، یکی از بازارهای اصلی عرضه این گوشی، بازار هند خواهد بود. قرار است این گوشی در هند با قیمت ۱۸۰ دلار بفروش برسد.

قاب گلکسی A14 دارای طراحی تخت و در پنل پشتی دارای سه دوربین بهمراه فلش ال ای دی است. در بالای نمایشگر بریدگی قطره ای دیده میشود که میزبان دوربین سلفی است. حاشیه های اطراف صفحه نمایش نیز نازک تر شده است. در لبه سمت راست دکمه های پاور و تنظیم صدا قرار گرفته اند. همانند مدل های قبلی احتمالا حسگر اثر انگشت در لبه و همراه با دکمه پاور قرار دارد.

این گوشی قابلیت های نسخه قبلی خود از جمله درگاه USB C، درگاه 3.5 میلیمتری هدفون و اسپیکر در لبه پایینی را نیز بهمراه خواهد داشت. اگر چه در رندرها تنها رنگ سبز مشخص است، اما این گوشی در رنگ های مختلف عضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال