طراحی ظاهری لپ تاپ شیائومی بوک پرو 2022 پیش از رونمایی مشخص شد

شیائومی دو پوستر از لپ تاپ جدید شیائومی بوک پرو 2022 منتشر کرد که طی آن می توان به طراحی ظاهری و برخی مشخصات این لپ تاپ پی برد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در آستانه برگزاری مراسم رونمایی از محصولات خود قرار دارد. به همین دلیل این شرکت در حال […]

شیائومی دو پوستر از لپ تاپ جدید شیائومی بوک پرو 2022 منتشر کرد که طی آن می توان به طراحی ظاهری و برخی مشخصات این لپ تاپ پی برد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی در آستانه برگزاری مراسم رونمایی از محصولات خود قرار دارد. به همین دلیل این شرکت در حال انتشار پوسترهایی از محصولات جدید خود است. در این مراسم قرار است گوشی شیائومی 12S نیز زونمایی شود که از اکنون پوسترهایی متعلق به آن نیز منتشر شده است. دیگر محصول شیائومی لپ تاپ بوک پرو 2022 است. تصاویر این لپ تاپ نیز نشان می دهد ترک پد این لپ تاپ از ترک‌پد مک بوک ایر و مک بوک پرو نیز کوچک تر است.

پیش از این نیز بسیاری از لپ تاپ های شیائومی از نظر ظاهری شباهت زیادی به مک بوک ها داشته اند. در پوستری که شیائومی از این لپ تاپ منتشر کرده است نیز مشخص است که این شرکت در طراحی این لپ تاپ از طراحی های مربوط به اپل استفاده کرده است. به گفته شیائومی ضخامت این لپ تاپ تنها 14.9 میلیمتر است و در قسمت گوشه ها حالتی گرد دارد. با توجه به اینکه مراسم رونمایی شیائومی در روز 13 تیز برگزار می شود، به زودی دیگر مشخصات این لپ تاپ نیز منتشر خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال