جزئیات قدرت پردازشی گلکسی اس ۲۳ اولترا پیش از معرفی منتشر شد

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی گلکسی اس ۲۳ اطلاعات مربوط به این گوشی در وب سایت های مختلف منتشر شد. در این بنچمارک ها توانایی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو مشخص نیست. زیرا سامسونگ هنوز در حال بهبود قدرت پردازشی پرچمداران جدید خود است. اکنون بار دیگر برخی مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی […]

با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی گلکسی اس ۲۳ اطلاعات مربوط به این گوشی در وب سایت های مختلف منتشر شد. در این بنچمارک ها توانایی چیپست اسنپدراگون ۸ نسل دو مشخص نیست. زیرا سامسونگ هنوز در حال بهبود قدرت پردازشی پرچمداران جدید خود است. اکنون بار دیگر برخی مشخصات پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس ۲۳ اولترا در بنچمارک فاش شد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی های جدید سامسونگ از سری گلکسی s مجدداً برخی اطلاعات جزئی در مورد قدرت پردازشی آن منتشر شده است. اکنون تمام توجهات به مدل اولترا این گوشی است و انتظار می رود نسبت به دیگر دستگاه ها از قدرت پردازشی بالاتری برخوردار باشد. این گوشی در گیک بنچ ۵ در آزمون چند هسته ای امتیاز ۵۱۷۹ را کسب کند. در آزمون تک هسته ای نیز امتیاز کسب شده توسط این گوشی ۱۵۶۶ بوده است.

با مقایسه این ارقام نسبت به اطلاعات گلکسی اس ۲۲ و زد فولد ۴ می‌توان عملکرد گوشی جدید سامسونگ را بسیار عالی دانست. با این حال تا زمان معرفی رسمی نمی توان در این مورد بطور دقیق نظر داد.

تمرکز زیاد سامسونگ روی عملکرد پردازنده ها می تواند روی کارکرد باتری اثر منفی داشته باشد و عمر آن را کاهش دهد. در حالیکه باتری گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴ توانست بسیار خوش بدرخشد بسیاری از کاربران امیدوارند این عملکرد در گلکسی اس ۲۳، اس ۲۳ اولترا و پلاس تکرار شود.