جزئیات مربوط به گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو پیش از رونمایی فاش شد

چندی پیش گوشی های ردمی نوت ۱۲ شیائومی توسط این کمپانی رونمایی شد. عضو بعدی این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۲ توربو نیز به زودی معرفی میشود. این گوشی احتمالا با نام پوکو به بازار جهانی می رسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو به تراشه معرفی […]

چندی پیش گوشی های ردمی نوت ۱۲ شیائومی توسط این کمپانی رونمایی شد. عضو بعدی این خانواده یعنی ردمی نوت ۱۲ توربو نیز به زودی معرفی میشود. این گوشی احتمالا با نام پوکو به بازار جهانی می رسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، احتمالا گوشی ردمی نوت ۱۲ توربو به تراشه معرفی نشده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ مجهز است. این سری از گوشی های شیائومی با نام پوکو طرفداران بسیاری دارد و به همین خاطر شیائومی سالانه تعدادی از آنها را در چین و در بازار جهان معرفی می کند.

یک منبع موثق در توییتر به نام Debayan. Roy اعلام کرد گوشی بعدی ردمی نوت ۱۲ دارای حسگر اثرانگشت در زیر نمایشگر است و برای نخستین بار است که این ویژکی در گوشی های پوکو قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد و با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. همچنین چیپ معرفی نشده اسنپدراگون ۷ نسل ۲ نیز در آن بکار رفته است.

مشخصات دوربین این گوشی نیز در کنار مشخصات تراشه آن افشا شد. در این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی وجود دارد که به همراه یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین سوم در پنل پشتی قرار گرفته است. طبق اعلام این منبع احتمالا دوربین سوم یک سنسور ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. در نهایت این گوشی با یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی معرفی خواهد شد. مشخصات این گوشی نشان می دهد شباهت زیادی با دیگر اعضای این خانواده دارد. این منبع اعلام کرد گوشی جدید ابتدا در بازار چین عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال