دستگاه محققان ایرانی با تحریک الکتریکی وزوز گوش را درمان می کند

یک شرکت فناوری دستگاه جدیدی برای درمان وزوز گوش ساخته است که می تواند از طریق تحریک الکتریکی این بیماری و افت شنوایی ناشی از آن را درمان کند. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری ایرانی که در زمینه توانبخشی شنوایی فعالیت دارد اکنون محصولی را برای توانبخشی افراد دچار مشکل […]

یک شرکت فناوری دستگاه جدیدی برای درمان وزوز گوش ساخته است که می تواند از طریق تحریک الکتریکی این بیماری و افت شنوایی ناشی از آن را درمان کند.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت فناوری ایرانی که در زمینه توانبخشی شنوایی فعالیت دارد اکنون محصولی را برای توانبخشی افراد دچار مشکل شنوایی توسعه داده است.

دستگاه تحریک الکتریکی برای درمان وزوز گوش می تواند در تست های بعد از کاشت حلزون در گوش نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اما کاربرد اصلی آن در کلینیک های شنوایی سنجی درمان وزوز گوش یا تینیتوس خواهد بود. در این دستگاه جریان برق به صورت مستقیم یا متناوب و یا با فرکانس مختلف و طول موج متفاوت تولید میشود. بدین ترتیب علاوه بر تحریم الکتریکی، آکوستیک نیز انجام می دهد. آزمایش های انجام گرفته با این دستگاه نشان داد این دستگاه توانسته این بیماری را تا ۸۰ درصد درمان کند.

افت شنوایی یکی از عوارض وزوز گوش است که با کمک این دستگاه و پس از درمان وزوز گوش بهبود خواهد یافت. امواج الکتریکی تولید شده باعث تحریک عصب های شنوایی شده و درمان صورت می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال