ارز دیجیتالی شرکت تلگرام به نام “گرام” در راه است

شرکت تلگرام اعلام کرده است که به زودی ارز دیجیتال انحصاری خود را عرضه میکند. این شرکت پیش تر از تولید بلاک چین منحصر بفرد خود به نام تان (TON) و همچنین ارز دیجیتالی خود خبر داده بود. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، این فعالیت از 31 اکتبر و با تولید اولین سکه […]

شرکت تلگرام اعلام کرده است که به زودی ارز دیجیتال انحصاری خود را عرضه میکند. این شرکت پیش تر از تولید بلاک چین منحصر بفرد خود به نام تان (TON) و همچنین ارز دیجیتالی خود خبر داده بود.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز، این فعالیت از 31 اکتبر و با تولید اولین سکه ارز دیجیتالی تلگرام آغاز خواهد شد. تعدادی از سرمایه گذاران بلاک چین در این شرکت اعلام کرده اند که کیف پول دیجیتالی این شرکت قرار است در اختیار 200 الی 300 میلیون کاربر این شرکت در سراسر جهان قرار بگیرد. همچنین تان و گرام مانند بیت کوین از ساختاری غیر متمرکز بهره برده اند و در آینده با مشکلات قانونی مواجه نخواهند بود.

شرکت تلگرام در ارتباط با ارز های دیجیتال ادعا کرده است که هیچگونه کنترلی روی تراکنش های شبکه نخواهد داشت و کاربران به راحتی میتوانند به خرید و فروش گرام و یا حتی خرید و فروش اقلام مورد نیاز اقدام کنند.

با وجود تمام تلاش های شرکت تلگرام در جهت ایمنی ارزهای دیجیتال، کارشناسان امنیتی درباره این نوع ارزهای دیجیتال هشدار داده اند. البته در کنار این هشدارها ، سرمایه‌گذاران 1.7 میلیارد دلار روی آن سرمایه‌گذاری کرده اند. شرکت تلگرام به این سرمایه گذاران اطمینان داده است تا 31 اکتبر 2019 گرام را عرضه کند در غیر اینصورت کلیه هزینه های دریافتی را بازگرداند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال