سرویس دانلود مستقیم اپلیکیشن فیسبوک رقیب گوگل پلی و اپ استور خواهد شد

متا قصد دارد سرویس دانلود مستقیم اپلیکیشن توسط کاربران را از طریق فیسبوک ممکن کند. در صورت ایجاد چنین سرویسی می‌تواند رقیب اصلی برای گوگل پلی و اپ استور باشد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا قصد دارد سرویس دانلود مستقیم اپلیکیشن را به ساکنان اتحادیه اروپا ارائه کند. در صورت ایجاد […]

متا قصد دارد سرویس دانلود مستقیم اپلیکیشن توسط کاربران را از طریق فیسبوک ممکن کند. در صورت ایجاد چنین سرویسی می‌تواند رقیب اصلی برای گوگل پلی و اپ استور باشد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا قصد دارد سرویس دانلود مستقیم اپلیکیشن را به ساکنان اتحادیه اروپا ارائه کند. در صورت ایجاد چنین تغییر بزرگی فیسبوک رقیب مستقیم گوگل پلی و اپ استور خواهد شد. به گفته این شرکت نوع جدید تبلیغات در فیسبوک نیز به صورت آزمایشی پیش از پایان سال در اختیار برخی توسعه دهندگان اندروید قرار خواهد گرفت. در حالی متا به چنین تصمیمی رسیده است که قانون بازارهای دیجیتال در اتحادیه اروپا تصویب شده بود. این قانون اعلام کرد اپل و گوگل همچون دربان در صنعت اپلیکیشن هستند و از آنها خواسته شد تا درها را برای دانلود اپلیکیشن‌ها باز کنند. در صورت ایجاد این تغییر امکان دانلود اپلیکیشن‌ها با روش‌های دیگر ممکن خواهد شد.

با وجود امکان بارگیری اپلیکیشن‌ها به صورت ساید لود در اندروید، کاربران گوگل مجبور به استفاده از سیستم مالی پلی استور هستند. همچنین امکان دانلود از منابع خارجی همزمان با دریافت هشدارهای ترسناک خواهد بود. اما فیسبوک آغاز حالت آزمایش فروشگاهی را در اندروید منطقی تر از دیگر سیستم عامل‌ها می‌داند.

متا به توسعه دهندگان اعلام کرد در سیستم جدید نرخ تبدیل برای تبلیغات در زمان نصب اپلیکیشن افزایش می‌یابد. این شرکت در حال حاضر قصد دریافت کارمزد از خریدهای درون برنامه‌ای را ندارد. بدین ترتیب توسعه دهندگان میتوانند سیستم مالی مد نظر خود را پیاده‌سازی کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال