نمایشگر گلکسی زد فولد ۴ مصرف انرژی را تا ۲۵ درصد کاهش میدهد

سامسونگ در گوشی گلکسی زد فولد ۴ از فناوری جدیدی با نام Eco² OLED Plus در نمایشگر استفاده کرده است که می‌تواند تا ۲۵ درصد مصرف انرژی را نسبت به نسل قبل کاهش دهد.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی در نمایشگاه K-Display 2022  در مورد فناوری پنل Eco² OLED Plus […]

سامسونگ در گوشی گلکسی زد فولد ۴ از فناوری جدیدی با نام Eco² OLED Plus در نمایشگر استفاده کرده است که می‌تواند تا ۲۵ درصد مصرف انرژی را نسبت به نسل قبل کاهش دهد.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ دیسپلی در نمایشگاه K-Display 2022  در مورد فناوری پنل Eco² OLED Plus اعلام کرد این پنل می تواند حدود ۲۵ درصد انرژی کمتری نسبت به گلکسی زد فولد ۳ استفاده کند. گلکسی زد فولد ۴ جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ است که به لطف نمایشگر جدید اولد خود عمر باتری بیشتری دارد. نسل جدید نمایشگر سامسونگ دیسپلی در این گوشی استفاده شده است که به دلیل بهبود راندمان انتقال انرژی بسیار کمتری را نیز مصرف می کند.

 سامسونگ دیسپلی در مراسم K-Display 2022 فناوری UPC Plus  را نیز به نمایش گذاشت که به یک دوربین زیر نمایشگر اشاره دارد. این دوربین به دلیل دارا بودن آرایش و ساختار پیکسلی منحصر به فرد قابلیت پنهان کردن حسگر دوربین را به روش بهتری انجام میدهد. در گلکسی زد فولد ۴ نیز برای دوربین سلفی از این فناوری استفاده شد. البته طبق آمارهای بدست آمده دوربین سلفی در گوشی های تاشو چندان مورد توجه کاربران نبوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال