نمایشگر آیفون 13 پرو مکس در صدر جدول امتیازات وب سایت DXOMARK قرار گرفت

وب سایت DXOMARK پس از بررسی نمایشگر آیفون 13 پرو مکس امتیاز ۹۹ را برای این گوشی جدید اپل در نظر گرفت. پیش از این هواوی P50 پرو با کسب امتیاز ۹۳ در صدر فهرست DXOMARK قرار داشت. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به عنوان قدرتمندترین گوشی […]

وب سایت DXOMARK پس از بررسی نمایشگر آیفون 13 پرو مکس امتیاز ۹۹ را برای این گوشی جدید اپل در نظر گرفت. پیش از این هواوی P50 پرو با کسب امتیاز ۹۳ در صدر فهرست DXOMARK قرار داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس به عنوان قدرتمندترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۱ توانست امتیاز ۹۹ را در DXOMARK کسب کند. این نمایشگر در در مواردی مانند روان بودن، دقت عمل، باز تولید رنگ و رندر فوق العاده توانسته بالاترین امتیاز را کسب کند. گوشی جدید آیفون 13 پرومکس مجهز به نمایشگر ۶.۷ اینچی اولد است.

طبق داده های دیگر این نمایشگر تقریباً در همه شرایط توانسته بهترین عملکرد را ایجاد کند. البته این وبسایت اعلام کرد این نمایشگر برای استفاده در شب به اندازه کافی روشن نبوده و در تنظیمات پیشفرض خود این روشنایی را ندارد. همچنین نور نارنجی هنگام استفاده از فیلتر نور آبی بیشتر دیده می شود. برخی از ضعف‌های نمایشگر آیفون 13 پرو مکس را هنگام تجربه بازی اعلام کرد. به گفته این وب سایت امکان اجرای بازی روان تر روی این نمایشگر نیز وجود دارد.

همچنین این نمایشگر در بخش خوانایی نیز توانسته نسبت به گوشی های سامسونگ و وان پلاس نمره بالاتری را کسب کند. بطوری که در حالت بالاترین شدت روشنایی همچنان قادر به نمایش تن های بسیار روشن در عکس ها است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال