رشد چشمگیر کاربران ویندوز 10

اطلاعیه شرکت مایکروسافت مبنی بر عدم پشتیبانی از نسخه قدیمی ویندوز 7 منجر به کوچ کاربران و دانلود و نصب ویندوز 10 به میزان چشمگیری شده است. پس از آنکه سیستم عامل محبوب ویندوز اعلام کرد که دیگر از نسخه ویندوز 7 پشتیبانی نمی کند و تنها در صورتی سازمان ها می توانند از خدمات […]

اطلاعیه شرکت مایکروسافت مبنی بر عدم پشتیبانی از نسخه قدیمی ویندوز 7 منجر به کوچ کاربران و دانلود و نصب ویندوز 10 به میزان چشمگیری شده است. پس از آنکه سیستم عامل محبوب ویندوز اعلام کرد که دیگر از نسخه ویندوز 7 پشتیبانی نمی کند و تنها در صورتی سازمان ها می توانند از خدمات این شرکت برای این نسخه قدیمی بهره ببرند که مبلغی را برای آن پرداخت کنند؛ بسیاری از سازمان ها و شرکت ها اقدام به بروزرسانی کامپیوتر های خود کرده و حاضر نشدند به منظور دریافت خدمات برای نسخه قدیمی ویندوز مبلغی بپردازند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، آمارها از رشد چشم گیر استفاده از ویندوز 10 در میان یارانه های شخصی به نسبت سایر ویندوزها خبر می دهد. بر طبق اعداد و آمار به دست آمده، در حدود بیش از نصفی از یارانه های فعال، از ویندوز 10 استفاده می کنند. با آنکه مدت زیادی است که از انتشار این نسخه سیستم عامل ویندوز می گذرد اما هنوز کاربران به نسخه های قدیمی تر وفادار بوده و نسخه جدید را برای یارانه خود خریداری و نصب نکرده اند. کارشناسان عقیده دارند که به زودی سهم این نسخه از ویندوز از این نیز فرا تر رفته و تعداد کاربران آن به میزان زیادی افزایش خواهد داشت.

به طور کلی بر اساس داده های به دست آمده از کاربران یارانه های شخصی، سهم ویندوز ۱۰، ۵۰.۹۹ درصد، ویندوز ۸.۱، ۴.۲۰ درصد، ویندوز ۸، ۰.۶۳ درصد، ویندوز ۷، ۳۰.۳۴ درصد و ویندوز ایکس پی نیز ۱.۵۷ درصد گزارش و اعلام شده است. این در حالی است که سهم سیستم عامل مک‌اواس اپل نیز در میان رایانه های شخصی، ۹.۶۸ درصد و لینوکس نیز ۱.۷۲ درصد اعلام شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال