ویژگی عکس پروفایل پویا در اینستاگرام رونمایی شد

اینستاگرام از قابلیت جدیدی برای عکس پروفایل رونمایی کرد که طی آن امکان نمایش عکس پروفایل و آواتار بطور همزمان وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی عکس پروفایل پویا در اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر عکس پروفایل از آواتار نیز استفاده کنند. این شبکه اجتماعی در […]

اینستاگرام از قابلیت جدیدی برای عکس پروفایل رونمایی کرد که طی آن امکان نمایش عکس پروفایل و آواتار بطور همزمان وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، ویژگی عکس پروفایل پویا در اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا علاوه بر عکس پروفایل از آواتار نیز استفاده کنند.

این شبکه اجتماعی در توییت اخیر خود با انتشار ویدیویی از آغاز بکار این قابلیت خبر داد و گفت: اکنون کاربران می توانند در قسمتی دیگر از عکس خود آواتار را نیز اضافه کنند. بدین ترتیب کاربران دیگر نیز می توانند در هنگام بازدید پروفایل بین این دو جابجا شوند.

کاربران می توانند از طریق بخش ویرایش پروفایل آواتار موردنظر را تنظیم کنند. سپس با کشیدن تصویر پروفایل می توان آن را بین عکس یا آواتار جابجا کرد.

همچنین اینستاگرام اعلام کرد برای نخستین بار آواتار متحرک به نمایش گذاشته می شود. این قابلیت باعث موج دار دیده شدن آواتار میشود. آواتارهای از یکسال قبل به اینستاگرام اضافه شده بودند. اکنون نیز این شبکه اجتماعی با رونمایی از عکس پروفایل پویا قصد دارد تا آواتارهای را بیش از گذشته برجسته کند.

این در حالیست که آدام موسری رییس اینستاگرام اعلام کرد این پلتفرم در سال جدید تمرکز بیشتری روی عکس خواهد داشت. به گفته وی تمرکز سال گذشته اینستاگرام روی ویدیو بوده است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال