پرچمدار اقتصادی شیائومی ۱۱ تی با بهبودهایی در زمینه باتری معرفی شد

شیائومی از جدیدترین گوشی های سری اقتصادی خود با نام یازده تی و یازده تی پرو رونمایی کرد. این گوشی ها از خانواده می ۱۱ و با باتری‌های بهبود یافته هستند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی طی یک کنفرانس خبری از جدیدترین گوشی های خود رونمایی کرد. گوشی های شیائومی به […]

شیائومی از جدیدترین گوشی های سری اقتصادی خود با نام یازده تی و یازده تی پرو رونمایی کرد. این گوشی ها از خانواده می ۱۱ و با باتری‌های بهبود یافته هستند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی طی یک کنفرانس خبری از جدیدترین گوشی های خود رونمایی کرد. گوشی های شیائومی به دلیل طراحی ظاهری و قیمت اقتصادی طرفداران بسیار زیادی را به خود جلب کرده است.

به گزارش جی اس ام آرنا شیائومی ۱۱ تی مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 و نمایشگر ۶.۶۷ اینچی است. همچنین گوشی 11 تی پرو از یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با نرخ نمونه برداری لمس۴۸۰ هرتز برخوردار است. این گوشی با پشتیبانی از محتوای +HDR10 به رزولوشن + FHDمجهز است.

در مقایسه با مدل قبلی سری ۱۱ شیائومی ۱۱ تی از مشخصات سخت افزاری پایین‌تری در بعضی موارد برخوردار است. ماژول دوربین سه گانه آن در پنل پشتی میزبان یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی با فناوری ادغام نوع پیکسل 9 در یک و دو دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و ۵ مگاپیکسلی لنز تله فوتو است. در این گوشی به جای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی می ۱۱ پرو از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. اما خبری از یک دوربین پریسکوپی با بزرگنمایی ۵ برابری نیست که می توان آن را یک عقب گرد برای گوشی جدید شیائومی به حساب آورد.

مهمترین ویژگی گوشی شیائومی یازده تی پرو مربوط به فناوری هایپر شارژ ۱۲۰ واتی آن است که می‌تواند تنها در ۱۷ دقیقه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به طور کامل شارژ کند. درحالیکه در می ۱۱ پرو برای شارژ کامل باتری به ۳۶ دقیقه زمان نیاز بود. همچنین کاربران در جعبه این گوشی می‌تواند به شارژر ۱۲۰ وات دسترسی داشته باشند. این شارژ تنها باسیم انجام می گیرد و امکان شارژ ۱۱ تی پرو به صورت بیسیم وجود ندارد. همچنین گوشی جدید نسبت به مدل قبلی تغییرات ظاهری دیگری نیز داشته است. از جمله تغییر مکان حسگر اثر انگشت است که در لبه آن قرار گرفت.

شیائومی ۱۱ تی نیز با شباهت بسیار زیاد به نسخه پرو با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی و نرخ رفرش 120 هرتز عرضه خواهد شد. دوربین های پنل پشتی نیز کاملا شبیه به مدل پروست با این تفاوت که مدل تراشه به کار رفته در آن ها متفاوت است.

ظرفیت باتری ۱۱ تی نیز نسبت به مدل قبلی هم خانواده خود افزایش داشته و به ۵ هزار میلی آمپر ساعت رسیده است. همچنین از فناوری شارژ 67 واتی پشتیبانی می کند. به گفته شیائومی ۱۱ تی نیز برای رسیدن به شارژ ۱۰۰ درصد تنها به ۳۶ دقیقه زمان نیاز دارد که به نظر قابل قبول می رسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال