گوشی اقتصادی Stylus 5G TCL همراه با قلم لمسی و تراشه Dimensity 700 رونمایی شد

شرکت تی سی ال از یک گوشی اقتصادی جدید با قیمت حدود ۲۶۰ دلار رونمایی کرد که به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی و قلم لمسی مجهز است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، TCL با عرضه دستگاه های سری استایلوس می تواند جای ال جی را در بازار این مدل از گوشی ها پر […]

شرکت تی سی ال از یک گوشی اقتصادی جدید با قیمت حدود ۲۶۰ دلار رونمایی کرد که به نمایشگر ۶.۸۱ اینچی و قلم لمسی مجهز است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، TCL با عرضه دستگاه های سری استایلوس می تواند جای ال جی را در بازار این مدل از گوشی ها پر کند. این در حالی است که پس از خروج رسمی ال جی از صنعت موبایل بسیاری موتورولا را همراه با عرضه دستگاه های سری Moto G Stylus جایگزین آن می دانستند. طبق گزارش اخیر ورج، گوشی جدید تی سی ال به نام Stylus 5G مجهز به قلم لمسی است که می توان تنها با قیمت ۲۶۰ دلار آن را تهیه کرد.

گوشی اقتصادی Stylus 5G TCL دارای نمایشگر ۶.۸۱ اینچی است که همراه با تراشه Dimensity 700 و ۴ گیگابایت رم عرضه میشود. حافظه ذخیره سازی آن ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود و از یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز بهره می برد. علاوه بر آن به دلیل وجود درگاه کارت حافظه می توان حافظه ذخیره سازی آن را افزایش داد.

 از قابلیت مهم این گوشی جدید می توان به استفاده از قلم لمسی و هوش مصنوعی برای تبدیل دستخط به متن اشاره کرد. اپلیکیشن MyScript Calculator 2 در گوشی جدید امکان حل معادلات و ذخیره نتایج را برای استفاده های بعدی فراهم می کند. پنل پشتی این گوشی دارای چهار دوربین است. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی لنز ماکرو و عمق سنج است.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال