اکوسیستم دستگاه‌های اندرویدی با قابلیت‌های جدید تقویت خواهند شد

گوگل قصد دارد با کمک حساب کاربری مشترک به کاربران کمک کند تا با استفاده از دستگاه‌های اندرویدی داده‌های خود را به راحتی به اشتراک بگذارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل سرویس‌های جدیدی را در دست توسعه قرار دارد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند به شکل روانتری بین دستگاه‌های […]

گوگل قصد دارد با کمک حساب کاربری مشترک به کاربران کمک کند تا با استفاده از دستگاه‌های اندرویدی داده‌های خود را به راحتی به اشتراک بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل سرویس‌های جدیدی را در دست توسعه قرار دارد که با استفاده از آن کاربران می‌توانند به شکل روانتری بین دستگاه‌های اندرویدی مختلف داده‌های خود را انتقال دهند. با استفاده از این قابلیت امکان تشکیل گروهی از دستگاه‌ها وجود داشته و کاربران می‌توانند مشخص کنند که کدام دستگاه داده‌ها را به دیگری ارسال کرده و یا کدام دستگاه به کدام داده دسترسی پیدا کند.

هدف از انجام این کار قدرتمندتر کردن اکوسیستم محصولات گوگل است. یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس در این مورد شواهدی را منتشر کرده که نشان می‌دهد قابلیت‌هایی برای جابجایی اطلاعات بین دستگاه‌های مختلف اندرویدی در حال توسعه است.

به گفته این منبع قابلیت‌هایی به نام Cross-Device از طریق سرویس‌های گوگل پلی امکان ۳ مزیت را برای کاربران فراهم خواهد کرد. این سه مزیت شامل جابجایی تماس ها، اشتراک گذاری رمز وای فای و همچنین اشتراک گذاری هات اسپات خواهد بود. همچنین این منبع آگاه حدس می‌زند ویژگی‌های مورد نظر احتمالاً در نسخه بتای آینده ارائه می‌شود. طبق ویدیویی که در این مورد منتشر شده این سرویس می‌تواند به کاربران کمک کند تا به راحتی دستگاه‌هایی را که دارای اکانت گوگل هستند پیدا کرده و اطلاعات را با آنها به اشتراک گذاشت.

همچنین میتوان به صورت دستی مشخص کرد که دستگاه‌ها قرار است به کدام داده‌ها دسترسی پیدا کنند. بدین ترتیب از اتصال دستگاه‌های ناخواسته و ایجاد پیوند جلوگیری می‌شود. گوگل به شکل پیش فرض دعوتنامه پیوستن به گروه را به تمام دستگاه‌های اندرویدی دارای اکانت مشترک ارسال می‌کند. کاربران می‌توانند تعیین کنند که امکان عضویت کدام دستگاه‌ها وجود دارد. آپدیت ماه مارس احتمالا زمان عرضه این قابلیت توسط گوگل خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال