نمایشگاه الکامپ 99 در اواخر شهریور برگزار خواهد شد

نمایشگاه الکامپ امسال با کمی تاخیر در اواخر شهریور برگزار خواهد شد. سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه ای طی اطلاعیه ای تاریخ جدیدی را برای برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است. این سازمان همچنین از برگزاری متفاوت این نمایشگاه و نحوه حضور صنعت و بازار فناوری در این مراسم خبر داد. به گزارش سرویس اخبار […]

نمایشگاه الکامپ امسال با کمی تاخیر در اواخر شهریور برگزار خواهد شد. سخنگوی سازمان نظام صنفی رایانه ای طی اطلاعیه ای تاریخ جدیدی را برای برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است. این سازمان همچنین از برگزاری متفاوت این نمایشگاه و نحوه حضور صنعت و بازار فناوری در این مراسم خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، سخنگوی نظام صنفی رایانه ای از برگزاری نمایشگاه الکامپ در 28 الی 31 شهریور ماه خبر داد. همچنین این رویداد با توجه به ملاحظات فاصله گذاری اجتماعی با هماهنگی شرکت سهامی نمایشگاه ها به این تاریخ منتقل شده است. گفتنی است در این نمایشگاه شرکت هایی که در دوران قرنطینه کمک های بسیاری را انجام داده اند نیز حضور خواهند داشت. اثنی‌عشری، رویس سازمان نظام صنفی رایانه ای نیز با بیان اینکه روند بهبود شیوع کرونا توسط این سازمان رصد خواهد شد، گفت: با اینکه در زمان قرنطینه بسیاری از کسب و کارها در بخش بازار فناوری لطمه های زیادی دیده اند اما برخی دیگر نیز در زمینه هایی مانند تجارت الکترونیک، بهداشت و یا سرگرمی فعالیت های درخشانی داشته اند. در این میان استارت آپ ها و فروشگاه های آنلاین نیز خدمات بسیاری به مردم ارائه داده اند.

در نمایشگاه الکامپ امسال با برگزاری یک نسخه محدودتر میتوان بازیگران فناوری را در زمان شیوع کرونا معرفی کرد تا بتوان به آسیب های وارد شده در این صنف کمک کرد. مدیر برگزار کننده نمایشگاه الکامپ نیز از برگزاری یک نمایشگاه محدودتر با حضور فناوری های مربوط به سرویس های هوشمند در دروان فاصله گذاری اجتماعی خبر داد. در این نمایشگاه همچنین برای شناسایی و توسعه سرویس های محتوای دیجیتالی و سلامت محور آنلاین تلاش خواهد شد. زمان ثبت نام در این نمایشگاه نیز طی اطلاعیه های بعدی این سازمان به اطلاع خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال