اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای انتقال اطلاعات کاربران به آمریکا موافقت کردند

طبق توافق جدید اتحادیه اروپا و ایالات متحده اکنون انتقال داده‌های کاربران به صورت آزادانه بین این دو منطقه انجام می‌شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بر اساس این توافق بر طبق قانون جدید دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری و شبکه‌های اجتماعی برای انتقال اطلاعات کاربران تحت فشار نخواهند بود. کمیسیون اروپا در […]

طبق توافق جدید اتحادیه اروپا و ایالات متحده اکنون انتقال داده‌های کاربران به صورت آزادانه بین این دو منطقه انجام می‌شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بر اساس این توافق بر طبق قانون جدید دیگر شرکت‌های بزرگ فناوری و شبکه‌های اجتماعی برای انتقال اطلاعات کاربران تحت فشار نخواهند بود.

کمیسیون اروپا در بیانیه‌ای توافق خود با آمریکا بر سر همکاری جدید را اعلام کرده است در این همکاری قرار است برای حفظ حریم خصوصی داده‌ها توافق شود. در این توافق داده‌ها و خدمات به صورت امن در هر دو طرف باقی خواهند ماند.

در این بیانیه آمده است قوانین مربوط به این همکاری در وهله اول ایجاد تدابیر امنیتی در جهت رفع نگرانی‌های دیوان عدالت اروپا است. این دیوان تدابیری را از جمله محدودسازی دسترسی به اطلاعات شهروندان توسط سرویس‌های اطلاعاتی ایالات متحده و همچنین بازبینی آن از طریق برگزاری یک دادگاه خواستار است که به عنوان حق همه اروپایی‌ها شناخته شود.

در صورت عدم رعایت این قانون دادگاه مورد نظر می تواند داده های مربوط به شکایت مورد نظر را حذف کند. اجرای این قانون و نظارت بر آن توسط ایالات متحده انجام میشود. کمیسیون تجارت فدرال نیز وظیفه الزام شرکت ها به رعایت مفاد آن را بر عهده خواهد داشت. این شرکت ها اکنون باید توافق مورد نظر و تعهدات آن در زمینه حریم خصوصی را رعایت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال