اتحادیه اروپا به صاحب جدید توییتر در مورد پیروی از قوانین هشدار داد

اتحادیه اروپا به طور غیر مستقیم به ایلان ماسک به‌عنوان صاحب جدید توییتر در مورد پیروی از قوانین این اتحادیه هشدار داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیری برتون از بخش داخلی اتحادیه اروپا طی مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز خطاب به ایلان ماسک ضمن خوش آمد گویی پیروی از قوانین را متذکر […]

اتحادیه اروپا به طور غیر مستقیم به ایلان ماسک به‌عنوان صاحب جدید توییتر در مورد پیروی از قوانین این اتحادیه هشدار داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تیری برتون از بخش داخلی اتحادیه اروپا طی مصاحبه‌ای با فایننشال تایمز خطاب به ایلان ماسک ضمن خوش آمد گویی پیروی از قوانین را متذکر شد.

با وجود مالکیت ایلان ماسک در توییتر همچنان این شبکه اجتماعی باید مقررات اتحادیه اروپا را پذیرفته و آن را رعایت کند. مهمترین قانون نیز قانون سرویس های دیجیتال است که نسبت به انتشار اطلاعات نادرست جلوگیری کرده و رعایت آن نیز به صورت سخت گیرانه ای انجام میشود. شرکت های نظیر توییتر موظف هستند محتواها و کالاهای غیر قانونی را از پلتفرم خود حذف کرده و در مورد نحوه عملکرد آن نیز توضیح دهند.

توییتر نیز مانند دیگر شرکت‌های اینترنتی باید این قوانین را پذیرفته و آن را در سرویس های دیجیتال پیاده کند تا از انتشار محتوای نادرست جلوگیری شود. همچنین در این قانون تبلیغات منحصر به افراد زیر سن قانونی ممنوع بوده و انتشار محتوای تبلیغاتی هدفمند نسبت به قومیت های خاص نیز همانند وابستگی‌های سیاسی، ادیان و گرایش های جنسی غیر مجاز محسوب می شود.

 قانون سرویس های دیجیتال به طور کلی فعالیت های غیرقانونی در فضای آفلاین را در فضای آنلاین نیز غیر مجاز می داند. به طوری که در صورت نقض این قوانین توسط شرکت‌ها جریمه ای معادل ۶ درصد از درآمد سالیانه در انتظار آنها خواهد بود. هنوز مشخص نیست ایلان ماسک نسبت به چنین هشدارهایی چه واکنشی از خود نشان خواهد داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال