اتحادیه اروپا در مورد صحت شایعات درباره آیفون و احتمال ممنوعیت فروش این گوشی هشدار داد

اتحادیه اروپا اعلام کرد در صورتی که شایعات منتشر شده در مورد اپل و گوشی های آیفون صحت داشته باشد فروش آن را ممنوع خواهیم کرد. این اتحادیه قصد دارد تا با اقدامات خود مانع از محدود سازی سرعت انتقال داده ها از طریق پورت USB C در آیفون های جدید شود. به گزارش سرویس […]

اتحادیه اروپا اعلام کرد در صورتی که شایعات منتشر شده در مورد اپل و گوشی های آیفون صحت داشته باشد فروش آن را ممنوع خواهیم کرد. این اتحادیه قصد دارد تا با اقدامات خود مانع از محدود سازی سرعت انتقال داده ها از طریق پورت USB C در آیفون های جدید شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از اعضای اتحادیه اروپا در نامه ای اپل را به ممنوع سازی فروش آیفون تهدید کرد. شایعه های اخیر می کوین اپل قصد دارد سرعت انتقال داده از طریق پورت USB C را محدود کند. البته اپل پیش از این اعلام کرده بود به تبعیت از قانون جدید این اتحادیه از پورت USB C در آیفون های جدید استفاده خواهد کرد. برخی افشاگران اعلام کردند این تغییرات در آیفون ۱۵ انجام خواهد شد.

اپل در طرحی با عنوان Made for IPhone کیفیت لوازمی که برای آیفون تولید می شوند را مورد تایید قرار می دهد. برخی منابع نیز اخیرا خبرهایی را منتشر کرده اند که نشان می دهد اپل قصد دارد سرعت شارژ و انتقال داده ها را از طریق پورت USB C کاهش دهد. زیرا این کابل شارژ تاییدیه Made For IPhone را دریافت نکرده است. از طرفی اتحادیه اروپا این رویکرد را تایید نمی کند.

تیری برتون، کمیسر بخش بازار داخلی در اتحادیه اروپا طی نامه ای به اپل اعلام کرد این اتحادیه هرگز محدود سازی سرعت شارژ را نمی پذیرد. طبق گفته برتون در صورت اعمال محدودیت این اتحادیه می تواند فروش آیفون در پر کشورهای اروپایی را محدود کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال