اتحادیه اروپا به تیک تاک در مورد عدم پیروی از قوانین هشدار داد

کمیسر اتحادیه اروپا نسبت به عدم پیروی از قوانین به مدیرعامل تیک تاک هشدار داد. وی طی یک تماس ویدیویی اعلام کرد این اتحادیه برای حفاظت از حریم خصوصی شهروندان خود تمامی ابزارهای ممکن را به کار خواهد گرفت و در صورتی که تیک تاک از این قوانین پیروی نکند آن را از اتحادیه اروپا […]

کمیسر اتحادیه اروپا نسبت به عدم پیروی از قوانین به مدیرعامل تیک تاک هشدار داد. وی طی یک تماس ویدیویی اعلام کرد این اتحادیه برای حفاظت از حریم خصوصی شهروندان خود تمامی ابزارهای ممکن را به کار خواهد گرفت و در صورتی که تیک تاک از این قوانین پیروی نکند آن را از اتحادیه اروپا حذف می کند. این اتحادیه از تیک تاک خواسته تا طبق قانون خدمات دیجیتال رفتار کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، کمیسر برتون از اتحادیه اروپا در تماس ویدیویی خود اعلام کرد: در صورتی که عدم پیروی از قوانین دیده شود بدون تردید و سریعا نسبت به ارائه تحریم ها اقدام می‌کنیم. به دلیل وجود مخاطبان جوان مسئولیت ما در این باره بیشتر است. اگر چه در ظاهر محتوای سرگرم کننده و بی ضرر وجود دارد اما فقط چند ثانیه طول می‌کشد تا دسترسی کاربران به محتوای مضر و تهدیدکننده انجام گیرد.

در حال حاضر اپلیکیشن تیک تاک به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن در بین جوانان شناخته می‌شود و تاکنون از مرز ۳ میلیارد دانلود گذشته است. علاوه بر این موضوع، تیک تاک یک برنامه چینی است و به همین منظور در زمینه حفظ حریم خصوصی و امنیت داده ها نیز نگرانی هایی زیادی وجود دارد. شرکت بایت دنس به عنوان مالک تیک تاک متهم به جمع‌آوری داده و ارسال آن برای دولت چین است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال