اتحادیه اروپا از بستن پلتفرم‌های متا استقبال کرد

پس از این‌که متا اتحادیه اروپا را تهدید به بستن فیسبوک و اینستاگرام کرد مقامات اتحادیه اروپا نیز اظهار نظر کردند و گفتند با این موضوع مشکلی نداشته و زندگی بدون فیسبوک فوق العاده است. این در حالی است که متا با انتشار بیانیه ای این تهدید را رد کرده است. به گزارش سرویس اخبار […]

پس از این‌که متا اتحادیه اروپا را تهدید به بستن فیسبوک و اینستاگرام کرد مقامات اتحادیه اروپا نیز اظهار نظر کردند و گفتند با این موضوع مشکلی نداشته و زندگی بدون فیسبوک فوق العاده است. این در حالی است که متا با انتشار بیانیه ای این تهدید را رد کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، قوانین جدید کمیسیون اروپا تمامی کمپانی ها را مجبور کرده تا داده‌های مربوط به کاربران اروپایی را در سرورهای این منطقه نگهداری کنند. این در حالی است که متا این داده‌ها را در سرورهای ایالات متحده و اروپا نگهداری میکند. این موضوع باعث واکنش متا برای بستن پلتفرم های خود در اروپا شد. اگرچه این شرکت تصمیم منتشر شده را رد کرده است.

رابرت هابک وزیر اقتصاد آلمان و برونو لومر وزیر دارایی فرانسه پس از اظهار نظر بستن فیسبوک و اینستاگرام در این منطقه علاوه بر تاکید دوباره در مورد پیروی مطابق قوانین جدید اتحادیه اروپا استفاده از این پلتفرم های شبکه های اجتماعی در تمام اروپا را ممنوع کرد. لابرت در مورد زندگی بدون فیسبوک گفته است: اکنون چهار سال بدون استفاده از فیسبوک زندگی فوق العاده دارم. علاوه بر آن بزرگی بازار داخلی اتحادیه اروپا و قدرت اقتصادی آن در صورت وجود وحدت عمل امکان به وجود آمدن هیچگونه مشکلی را نخواهند داشت.

برونو لومر نیز در اظهارنظر خود گفته است کاربران می‌توانند بدون فیسبوک نیز زندگی خوبی داشته باشند. حقوق شهروندان در هر صورتی توسط اتحادیه اروپا حمایت خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال