تجربه رانندگی روی آب با موتورسیکلت برقی جدید امکان پذیر شد

شرکت روبو سیستمز Robo Systems نوع جدیدی از موتورسیکلت برقی به نام اولترا بایک Ultra Bike طراحی کرده است که می توان با استفاده از آن روی آب نیز رانندگی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولترا بایک دارای دو چرخ با قابلیت نیروی محرکه است که علاوه بر حرکت روی ماسه […]

شرکت روبو سیستمز Robo Systems نوع جدیدی از موتورسیکلت برقی به نام اولترا بایک Ultra Bike طراحی کرده است که می توان با استفاده از آن روی آب نیز رانندگی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولترا بایک دارای دو چرخ با قابلیت نیروی محرکه است که علاوه بر حرکت روی ماسه و برف می تواند روی آب نیز حرکت کند. این موتورسیکلت از حالت دو زیست برای رانندگی روی آب استفاده می کند. لاستیک های حجیم و بزرگ این موتورسیکلت با موتورسیکلت های معمولی متفاوت است اما دارای یک طراحی مفهومی خیره کنند کننده نخواهد بود.

 به نظر می‌رسد سازندگان این موتورسیکلت تلاشی برای زیباسازی آن انجام ندادند و هیچ چیز خارق العاده‌ای در آن وجود ندارد. مهمترین بخش این موتور سیکلت برقی کردن آن است به طوری که به یک بسته باتری LiFePo4 مجهز است که دارای قابلیت ضد آب بوده و می تواند بازه دمایی منفی ۲۰ تا ۶۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند. علاوه بر آن این بسته باتری امکان ارائه بیش از دو هزار چرخه شارژ را فراهم می کند. این منبع انرژی ۱.۶ کیلو وات ساعتی در حالت شارژ کامل امکان حرکت ۶۴ کیلومتر را برای کاربر فراهم خواهد کرد.

 در کنار این بسته باتری یک مخزن سوخت نیز قرار داده شده است تا کاربر بتواند در مسافت های بیشتر از ۶۴ کیلومتر از توان خروجی آن استفاده کند. در صورتی که کاربر مجبور باشد با این موتورسیکلت از یک رودخانه عبور کند با استفاده از یک جفت چرخ شناور و اتصال آن به کمپرسور این موتور سیکلت تبدیل به موتور سیکلت دوزیست شده و چرخ های آن نقش پارو را ایفا خواهند کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال