گوشی زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ با فناوری 5G و دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی شد

شرکت ZTE نسل جدید گوشی‌های اکسون به نام زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ را رونمایی کرد که به عنوان نسل دوم گوشی های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر شناخته می شود. این گوشی نسبت به مدل قبلی خود یعنی اکسون ۲۰ 5G بهبودهایی را دریافت کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، […]

شرکت ZTE نسل جدید گوشی‌های اکسون به نام زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ را رونمایی کرد که به عنوان نسل دوم گوشی های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر شناخته می شود. این گوشی نسبت به مدل قبلی خود یعنی اکسون ۲۰ 5G بهبودهایی را دریافت کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوشی زد‌تی‌ای اکسون ۳۰  5G‌مجهز به یک نمایشگر 6.92 اینچی از نوع EMOLED که نرخ رفرش آن ۱۲۰ هرتز است. دوربین سلفی آن ۱۶ مگاپیکسل زیر نمایشگر قرار دارد. سطح نمایشگر بالای دوربین طوری ساخته شده که شفافیت بیشتری دارد. به طوری که تراکم پیکسلی در این قسمت از ۲۰۰ پیکسل در مدل قبلی به ۴۰۰ رسیده است.

نوع نمایشگر استفاده شده در این گوشی نیز از مدل قبلی بهتر بوده و از ساختار هفت لایه استفاده شده است. این نمایشگر با مدار آرایش ACE با چیپ نمایشگر UDC Pro ساخته شده که هدف از این طراحی دریافت نور بیشتر در سنسور دوربین و در نهایت ثبت تصاویر با شفافیت بالاتر بوده است.

 در پنل پشتی نیز چهار دوربین قرار گرفته که سنسور اصلی آن ۶۴ مگاپیکسل و از نوع سونی است. دیگر سنسورهای آن یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق است.

زد‌تی‌ای اکسون ۳۰ 5G‌ از تاریخ 12مرداد به طور رسمی وارد بازار خواهد شد. اما قیمت آن هنوز مشخص نشده است. این گوشی همچنین به ۱۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی نیز مجهز است. در مدل دیگر مقدار رم به ۱۲ گیگابایت و حافظه ۲۵۶ گیگابایت خواهد رسید. چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ نیز در این گوشی استفاده شده و باتری آن ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود که از شارژ سریع ۵۵ واتی برای شارژ استفاده خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال