اپلیکیشن اندروید فیسبوک قابلیت آپلود ویدئو با کیفیت HD را برای کاربران خود فراهم کرده است

در چند ماه گذشته، فیسبوک در حال کار بر روی ویدئوهای این شبکه‌ی اجتماعی بوده است. فیسبوک با معرفی امکانات جدیدی مثل استریم ویدئوهای زنده یا اشتراک گذاری ویدئوهای از پیش ضبط شده قصد ایجاد تغییر و تحول در پلت‌فرم ویدئویی خود را دارد. این قابلیت‌های جدید، بسیار خوب و کاربردی هستند ولی نکته‌ی قابل […]

در چند ماه گذشته، فیسبوک در حال کار بر روی ویدئوهای این شبکه‌ی اجتماعی بوده است. فیسبوک با معرفی امکانات جدیدی مثل استریم ویدئوهای زنده یا اشتراک گذاری ویدئوهای از پیش ضبط شده قصد ایجاد تغییر و تحول در پلت‌فرم ویدئویی خود را دارد. این قابلیت‌های جدید، بسیار خوب و کاربردی هستند ولی نکته‌ی قابل توجه این است که کاربران اندرویدی اپلیکیشن فیسبوک هنوز قابلیت اشتراک گذاری ویدئو با کیفیت HD را نداشته‌اند که این قضیه در سال 2016 امری خنده دار به‌شمار می‌رود؛ ولی از این پس و با آپدیت نسخه‌ی جدید این اپلیکیشن، کاربران اندرویدی این اپ می‌توانند این مشکل را برطرف کنند.

در برخی وب‌سایت‌ها مثل Android Police اسکرین شات‌هایی از اپ فیسبوک منتشر شده است که در بخش تنظیمات اپ، گزینه‌ای با نام Upload Videos in HD برای کاربران نمایش داده می‌شود. البته پیش از این هم چنین قابلیتی برای مدتی محدودی وجود داشت ولی از این پس بصورت دائمی امکان استفاده از این قابلیت وجود خواهد داشت. فیسبوک این قابلیت را برای بیشتر کاربران خود فعال کرده است ولی درصورتی که تاکنون برای شما فعال نشده است، طی چند روز آینده منتظر آن باشید.

علاوه بر قابلیت آپلود ویدئوهای HD، امکانات دیگری نیز در حوزه‌ی ویدئوهای فیسبوک به این اپ افزوده شده است. این امکانات جدید شامل: ویدئوهای تصویر در تصویر، قابلیت تنظیم دقیق رزولوشن موردنظر کاربر برای آپلود ویدئو و قابلیت دانلود ویدئوها برای تماشای آن‌ها بصورت آفلاین می‌باشد. این قابلیت‌ها آپلود ویدئو برای کاربران را کاربردی‌تر می‌کند و لذت تماشای ویدئو را برای کاربران بیشتر می‌سازد.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال