وب سایت جعلی دانلود DirectX 12 اطلاعات کاربران را سرقت می کند

هکرها یک سایت جعلی دانلود به نام DirectX 12 طراحی کردند که طی آن و با پوشش سایت دانلود اطلاعات کاربران را سرقت می کند. در زمان استفاده از این وب سایت و نصب نرم افزارهای دانلود شده، نوعی بدافزار بر روی کامپیوتر کاربر فعال خواهد شد که از طریق آن به می توان به  […]

هکرها یک سایت جعلی دانلود به نام DirectX 12 طراحی کردند که طی آن و با پوشش سایت دانلود اطلاعات کاربران را سرقت می کند. در زمان استفاده از این وب سایت و نصب نرم افزارهای دانلود شده، نوعی بدافزار بر روی کامپیوتر کاربر فعال خواهد شد که از طریق آن به می توان به  اطلاعات شخصی وی دسترسی پیدا کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از MSPowerUser،  هکرها با استفاده از یک وب سایت ارائه نرم افزار نوعی افزار را وارد سیستم کاربر می کنند که می تواند اطلاعات آنها را در اختیار بگیرد. اخیراً محققان امنیت سایبری یک وب سایت جعلی را برای دانلود پیدا کردند که از طریق بدافزار موجود می‌تواند اطلاعات سیستم کاربران را در اختیار هکرها قرار دهد.

وب سایت طراحی شده توسط هکر ها یک نسخه جعلی از  DirectX 12است. DirectX 12 همانند وب‌سایت‌های اصلی شامل تمامی گواهی های امنیتی هم بوده است. زمانی که کاربر نرم افزار مورد نظر خود را نصب می‌کند همراه با آن نوعی بد افزار نیز نصب خواهد شد که قادر است اطلاعات رایانه شخصی، کوکی ها و داده های مربوط به رمزارزها را بطور دقیق برای هکرها ارسال کند.

در واقع این بدافزار پس از ورود به سیستم قربانی تمامی اطلاعات مرتبط با Ledge Live ،Waves ،Exchange ،Coinomi ،Electrum Electron Cash ،BTCP Electrum ،Jaxx ،Exodus ،MultiBit HD ،Aomtic ،Monero را ضبط و به هکرها تحویل می دهد. پیش از این نیز یک وب سایت جعلی از مایکروسافت استور با نصب بد افزار از طریق لینک دانلود نرم افزارها اطلاعات کاربران را سرقت کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال