سریع‌ترین اینترنت موبایل در اختیار کشور امارات

پیش از این کشور کره جنوبی در صدر جدول پرسرعت ترین ارائه دهنده اینترنت موبایل در جهان قرار داشت. اکنون امارت متحده عربی توانسته است با پشت سر گذاشتن کره جنوبی سریعترین اینترنت موبایل را ارائه دهد. این درحالیست که ایران در این فهرست در رده 70 قرار دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

پیش از این کشور کره جنوبی در صدر جدول پرسرعت ترین ارائه دهنده اینترنت موبایل در جهان قرار داشت. اکنون امارت متحده عربی توانسته است با پشت سر گذاشتن کره جنوبی سریعترین اینترنت موبایل را ارائه دهد. این درحالیست که ایران در این فهرست در رده 70 قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از  techradar، سرعت اینترنت در امارات به میانگین سرعت دانلود ۸۷.۰۱ مگابیت و آپلود ۲۴.۵۱ مگابیت در ثانیه رسیده است. کره جنوبی با ارائه سرعت دانلود متوسط ۸۳.۹ مگابیت در ثانیه ای در رتبه دوم قرار دارد. آمارهای دریافتی مربوط به شاخص سرویس Ookla در ماه گذشته است. این سایت تست های مربوط به سرعت را توسط صدها میلیون نفر در سراسر جهان انجام می دهد و داده های آن می تواند مقیاس مناسبی به شمار بیاید.

میانگین سرعت دانلود جهانی با موبایل ۳۱.۹۵ مگابیت در ثانیه است که ایران با سرعت 27.3 مگابیت بر ثانیه به این شاخص جهانی نزدیک هم نشده است. در اینترنت ثابت نیز به ترتیب کشورهای سنگاپور، هنگ کنگ و موناکو قرا دارند میانگین سرعت اینترنت ثابت در جهان برای دانلود ۷۴.۳۲ و برای آپلود ۴۰.۳۸ مگابیت در ثانیه است که ایران از این نظر نیز پایین تر از شاخص جهانی و در رده 123 جهان قرار دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال