سریع ترین انتشار آپدیت گوشی های اندرویدی توسط سامسونگ انجام می گیرد

سامسونگ نسبت به دیگر شرکت های اندرویدی سریع ترین آپدیت ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال این شرکت جدیدترین به روزرسانی امنیتی برای اندروید را در گوشی های گلکسی S22 منتشر کرده است در حالی که هنوز گوگل آن را برای گوشی های پیکسل خود در دسترس قرار نداده است. به […]

سامسونگ نسبت به دیگر شرکت های اندرویدی سریع ترین آپدیت ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به عنوان مثال این شرکت جدیدترین به روزرسانی امنیتی برای اندروید را در گوشی های گلکسی S22 منتشر کرده است در حالی که هنوز گوگل آن را برای گوشی های پیکسل خود در دسترس قرار نداده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ توانسته است پشتیبانی نرم افزاری مناسبی را برای گوشی‌های خود ارائه کند به طوری که در سال های اخیر به عنوان بهترین شرکت منتشر کننده آپدیت شناخته می شود. این در حالی است که پیش از این و در سالهای دور این شرکت به عنوان انتشار دهنده به‌روزرسانی دیرهنگام شناخته میشد.

 اکنون نیز این شرکت توانسته به روز رسانی جدیدی را در زمانی بسیار سریع برای گوشی های خود منتشر کند. به عنوان مثال به روز رسانی امنیتی سیستم عامل اندروید گلکسی S22 و گلکسی زد فولد ۲ توسط این شرکت در ماه ژوئن منتشر شده است. در حالیکه در مقایسه با آن خانواده پیکسل گوگل هنوز این به‌روزرسانی را دریافت نکرده است.

بروزرسانی جدید سامسونگ برای مدل های اسنپدراگون گوشی های گلکسی S22، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S22 اولترا منتشر شده است. اما هنوز زمان انتشار بروزرسانی امنیتی نسخه Exynos این نوع از گوشی ها مشخص نشده است. در بروزرسانی جدید اندروید علاوه بر پچ امنیتی قابلیت دیگری به نام Smart Widgets برای گوشی های تاشو مانند گلکسی زد فولد ۲ منتشر شده است. البته این شرکت این بروزرسانی را برای ثبات دستگاه ها انجام داده است و به تغییرات جدید در رابط کاربری مرتبط نخواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال