آتش سوزی در مرکز توزیع اینترنت شرکت زیرساخت باعث اختلال سراسری در اینترنت کشور شد

آتش‌سوزی ساختمان LCT مرکز توزیع اینترنت در تهران دلیل اختلال سراسری در اینترنت در کشور بوده است. با وجود اینکه آتش سوزی مهار شده اما این اختلالات همچنان ادامه دارد و به گفته وزارت ارتباطات به زودی این مشکل برطرف خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران شاهد اختلال […]

آتش‌سوزی ساختمان LCT مرکز توزیع اینترنت در تهران دلیل اختلال سراسری در اینترنت در کشور بوده است. با وجود اینکه آتش سوزی مهار شده اما این اختلالات همچنان ادامه دارد و به گفته وزارت ارتباطات به زودی این مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، بسیاری از کاربران شاهد اختلال اینترنت از صبح امروز بودند و شرکت های ارائه دهنده اینترنت نظیر شاتل، آسیا ، مبین نت و .. نیز در توزیع اینترنت به کاربران و پاسخ دهی به این کاربران دچار مشکل بودند. پس از آن آتش سوزی در ساختمان زیرساخت به عنوان این اختلال اعلام شد.

 به دلیل اینکه توزیع اینترنت ورودی در کشور توسط این مرکز انجام می گیرد، اختلال ایجاد شده در شرکتهای توزیع کننده نیز به همین دلیل بوده است. این اختلالات باعث شد تا بسیاری از این شرکت‌ها و قسمتهای پشتیبانی آنها نتوانند پاسخگوی مشتریان باشند و کاربران در این باره دچار سرگردانی بودند. از طرفی اپلیکیشن های پرداخت و شبکه پرداخت کشور نیز دچار اختلال شد. به طوری که کاربران امکان انجام معاملات بانکی نیز نداشتند. همچنین کارکرد برخی اپلیکیشن ها نیز دچار با اختلال همراه بود. به گفته مهدی سالم از بخش روابط عمومی وزارت ارتباطات در توییتر، مشکل فنی در تاسیسات برق یکی از مراکز زیرساخت باعث این اختلال شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال