اولین کیت حافظه ۳۲ گیگابایتی DDR5-4800 تیم گروپ آماده عرضه شد

تیم گروپ اولین کیت حافظه ۳۲ گیگابایتی DDR5-4800 خود را برای فروش در وب سایت هایی همچون آمازون و نیواگ با قیمت 310.99 دلار عرضه کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حافظه DDR5-4800 تیم گروپ در حالی عرضه شد که هنوز مادربردی با قابلیت پشتیبانی از این رم ساخته نشده است. […]

تیم گروپ اولین کیت حافظه ۳۲ گیگابایتی DDR5-4800 خود را برای فروش در وب سایت هایی همچون آمازون و نیواگ با قیمت 310.99 دلار عرضه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، حافظه DDR5-4800 تیم گروپ در حالی عرضه شد که هنوز مادربردی با قابلیت پشتیبانی از این رم ساخته نشده است. احتمالاً تراشه ه‌ای نسل دوازدهم آلدر لیک اینتل این کمبود را در آینده جبران خواهد کرد .طبق تصاویر منتشر شده از این رم ماژول هایی بدون هیچ گونه طراحی خاص ظاهری مانند پخش کننده گرما یا نورپردازی RGB عرضه شده و شکل ظاهری آن همانند یک صفحه مشکی PCB است که دو ماژول DDR5 با ظرفیت ۱۶ گیگابایت را به کاربران عرضه می کند.

 برای استفاده حداکثری از این ماژول برای رسیدن به سرعت ۴۸۰۰ مگا تبادل در ثانیه به ۱.۱ ولت تغذیه نیز نیاز دارد. ماژول تنظیم ولتاژ (VRM) و مدار کنترل توان داخلی (PMIC) نیز در آن تعبیه شده است. قیمت کیت حافظه ۳۲ گیگابایتی 310.99دلار است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال