اولین قرص ضد پیری تا ۵ سال آینده وارد بازار می‌شود

طبق پیش بینی کارشناسان در آینده ای نزدیک شاهد فروش قرص ضدپیری در بازار خواهیم بود. به تازگی سم آلتمن مدیرعامل Open AI مبلغ ۱۸۰ میلیون دلار در این بخش سرمایه گذاری کرده است. پیش از وی جف بزوس نیز در یک استارتاپ فعال در زمینه بیوتکنولوژی مبلغ سه میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده بود. […]

طبق پیش بینی کارشناسان در آینده ای نزدیک شاهد فروش قرص ضدپیری در بازار خواهیم بود. به تازگی سم آلتمن مدیرعامل Open AI مبلغ ۱۸۰ میلیون دلار در این بخش سرمایه گذاری کرده است. پیش از وی جف بزوس نیز در یک استارتاپ فعال در زمینه بیوتکنولوژی مبلغ سه میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده بود.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یک متخصص سلامت که پیش از این کتابی با عنوان بالا رفتن سن بدون پیرشدن و جاودانگی نوشته بود اعلام کرد احتمالا طی پنج سال آینده قرص هایی به بازار وارد میشود که اثرات پیری را معکوس خواهد کرد.

سم آلتمن آخرین میلیاردر حاضر در سیلیکون ولی محسوب میشود که بخشی از سرمایه خود را روی پیشبرد علم جوانسازی هزینه کرده است. تمام منابع به کار رفته در این صنعت حرف اندرو استیل، نویسنده کتاب را تایید می کند. وی به عنوان مثال از قرص دیابت متفورمین نام می برد که می تواند در درمان های ضد پیری مورد استفاده قرار بگیرد.

به گفته استیل با وجود میلیاردرها که احتمالا سرمایه گذاری ها را برای منافع شخصی خود انجام می دهند، می توان دید که در واقع قرص های ضدپیری یک فرصت سرمایه گذاری بسیار بزرگ است. استیل می گوید: چالش پیری در تمام دوران بشر وجود داشته و در ۹ال حاضر بین ۲۰ تا ۳۰ شرکت مشغول توسعه داروهای جدید هستند. این داروها با نام سنتولیتیک باعث از بین رفتن سلول های پیری در بدن می‌شوند. این داروها در موش های مسن باعث ایجاد حالت سرزندگی و سلامت شده است. به گفته استیل بسیاری از این داروها در حال حاضر وجود دارند و مصرف میشوند. بنابراین نیاز به تولید دوباره آنها نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال