اولین حافظه ایسوس از نوع NVMe SSD به نام ROG STRIX SQ7 معرفی شد

ایسوس با تولید اولین حافظه خود رقابت در بازار SSDها را آغاز خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین حافظه SSD ایسوس با نام ROG STRIX SQ7 معرفی شد و بدین ترتیب این شرکت تایوانی نیز از این پس در بازار SSDها با دیگر شرکت‌های تولیدکننده رقابت خواهد کرد. ایسوس از […]

ایسوس با تولید اولین حافظه خود رقابت در بازار SSDها را آغاز خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین حافظه SSD ایسوس با نام ROG STRIX SQ7 معرفی شد و بدین ترتیب این شرکت تایوانی نیز از این پس در بازار SSDها با دیگر شرکت‌های تولیدکننده رقابت خواهد کرد. ایسوس از جمله برندهایی است که تقریباً تمامی قطعات مربوط به یارانه را خودش تولید میکند. پیش از این هرگز این کمپانی هیچ نوع SSD ای تولید نکرده است.

 تیزر منتشر شده در رابطه با محصول جدید نیز نشان می دهد مدل خاص ROG STRIX SQ7 در ظرفیت ۱ ترابایت و رابط M.2 PCIe نسل 4 عرضه می شود. اولین SSD ایسوس دارای فرم فاکتور M.2 2280 و از استاندارد PCIe Gen 4×4 پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به اعلام این شرکت در مورد برگزاری رویداد Boundless خود در تاریخ ۲۷ اردیبهشت احتمالاً این محصول جدید نیز در آن رویداد رونمایی خواهد شد.

با توجه به این که اکنون با تولید و عرضه SSD این شرکت تقریباً همه قطعات رایانه های شخصی را تحت برند خود تولید میکند، میتواند سیستم هایی را نیز با تمامی قطعات ساخته شده توسط خود تولید کند. در بین سه شرکت بزرگ محصولات رایانه‌ای یعنی MSI، ایسوس و گیگابایت تنها گیگابایت است که کلیه محصولات رایانه شخصی و گیمر ها را تولید می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال