نخستین دوچرخه مجهز به هوش مصنوعی وارد بازار می‌شود

شرکت اورتوپیا اولین شرکت سازنده دوچرخه مجهز به هوش مصنوعی ChatGPT است که قادر است با کمک هوش مصنوعی راکب را به مقصد رسانده و به سوالات مختلف او پاسخ دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اورتوپیا که در زمینه ساخت دوچرخه های پیشرفته در جهان فعالیت دارد با هدف آسان […]

شرکت اورتوپیا اولین شرکت سازنده دوچرخه مجهز به هوش مصنوعی ChatGPT است که قادر است با کمک هوش مصنوعی راکب را به مقصد رسانده و به سوالات مختلف او پاسخ دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت اورتوپیا که در زمینه ساخت دوچرخه های پیشرفته در جهان فعالیت دارد با هدف آسان تر کردن دوچرخه سواری علی طولانی مدت راه حل جدیدی را پیشنهاد کرده است. این شرکت اولین دوچرخه مبتنی بر هوش مصنوعی ChatGPT را معرفی کرد که اکنون به همین دلیل بسیار معروف شده است.

طبق اعلام این شرکت دوچرخه هوشمند ساخته شده توسط آنها قادر است دوچرخه سواران را همراهی کرده و با کمک هوش مصنوعی خدمات مختلفی را به راکبان ارائه کنند. این شرکت دوچرخه خود را دوچرخه ای با ذهن نامگذاری کرد و مدعی است سفرهای انجام گرفته با این دوچرخه بسیار شگفت انگیز خواهد بود. اولین نسخه از این دوچرخه به صورت آزمایشی به نمایش درآمد. کاربران می توانند تنها با کمک یک دکمه از دستیار صوتی ChatGPT آن استفاده کنند.

این دوچرخه می تواند طی ارتباط با Apple Health و Strava قابلیت های جدیدی را به کاربران ارائه دهد. همچنین داده های سلامتی مرتبط با ساعت های هوشمند را دریافت کرده و امکان نظارت بر نوسانات ضربان قلب دوچرخه سواران را فراهم می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال