اولین بازی رایانه‌ای در حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی تولید شد

نخستین بازی رایانه‌ای تخصصی و ماجراجویانه در حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی تحت عنوان «سفر جنجالی»، به زودی عرضه خواهد شد. حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراح این بازی رایانه‌ای، در خصوص این بازی باارزش اظهار کرد: هدف از تولید رسمی‌ترین بازی رایانه‌ای با عنوان “سفر جنجالی”، معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و […]

نخستین بازی رایانه‌ای تخصصی و ماجراجویانه در حوزه سبک زندگی اسلامی ایرانی تحت عنوان «سفر جنجالی»، به زودی عرضه خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان طراح این بازی رایانه‌ای، در خصوص این بازی باارزش اظهار کرد: هدف از تولید رسمی‌ترین بازی رایانه‌ای با عنوان “سفر جنجالی”، معرفی و نهادینه‌سازی شیوه و سبک اسلامی ایرانی و فرهنگسازی و ترویج اقتصاد دانش‌بنیان است که داستان آن در یک تمدن فرضی و بسیار زیبا روی می‌دهد، تمدنی که از روستا و شهرهایی تشکیل شده و هر یک از آن‌ها دارای اماکن متعددی هستند.

مدیر عامل این شرکت فناور  با بیان اینکه در حال حاضر در کشور نزدیک به 18 میلیون بازی‌باز (Gamer) داریم که قریب به دو ساعت از شبانه‌روز را برای بازی وقت می‌گذارند، گفت: قاعدتا زمان این افراد در طول ماه با بازی‌هایی پر می‌شود که دشمنان اسلام و انقلاب آن‌ها را به وجود آورده‌اند و با توجه به جذابیت‌های فوق‌العاده و تأثیرگذاری مخربی که این بازی‌ها دارند، نیاز به حضور مجموعه‌ای در این بخش بود که بتواند هم صاحب نوآوری باشد و هم بتواند کارهای با کیفیتی ارائه دهد.

این شرکت که رسمی‌ترین مجموعه سازنده بازی‌های رایانه‌ای فاخر ارزشی در کشور است، در حقیقت توانسته از دانش درآمدزایی ایجاد کرده و فرهنگ خودی را نیز ترویج کند.

سه محصول با نام‌های «عملیات انهدام 1: نبرد فاو»، «عملیات انهدام 2: نبرد خرمشهر» و «سفر جنجالی» توسط این شرکت بازی ساز تولید و تهیه شده که جوایز و مقام‌هایی را در سطح استانی، ملی و بین‌المللی دریافت کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال