اولین نمونه دوربین جمع شدنی موبایل اوپو رونمایی شد

اوپو در مراسم Inno Day پس از رونمایی از عینک واقعیت مجازی خود از پروتوتایپ موبایلی به همراه دوربین جمع شدنی نیز رونمایی کرد. در این موبایل لنز پشتی قادر است به جلو و عقب حرکت کرده و یک سنسور بزرگ  ۱/۱.۵۶ اینچی سونی را درون یک موبایل با ضخامت ۸.۲۶ میلیمتر جاگذاری کند. به […]

اوپو در مراسم Inno Day پس از رونمایی از عینک واقعیت مجازی خود از پروتوتایپ موبایلی به همراه دوربین جمع شدنی نیز رونمایی کرد. در این موبایل لنز پشتی قادر است به جلو و عقب حرکت کرده و یک سنسور بزرگ  ۱/۱.۵۶ اینچی سونی را درون یک موبایل با ضخامت ۸.۲۶ میلیمتر جاگذاری کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در این گوشی یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی سونی قرار دارد و پس از خارج شدن از درون ماژول می تواند به صورت تمام ظرفیت فعال شود. به دلیل خاصیت جمع شدنی این دوربین فاصله بیشتری بین سنسور و لنز به وجود آمده و ماژول آن می تواند از زوم اپتیکال دو برابری نیز استفاده کند. بدین ترتیب نسبت به ماژول های تلفن های معمولی امکان ثبت جزئیات بیشتری را خواهد داشت. از مهمترین مزیت این دوربین استفاده در ثبت تصاویر پرتره خواهد بود. همچنین این دوربین می تواند در ثبت عکس ها مخصوصاً چهره‌ها آنها را طبیعی تر و واضح تر و با دقت بیشتری نمایش دهد. به گفته اوپو ارتقای کیفیت عکاسی شبانه نیز به دلیل بیشتر شدن نسبت سیگنال به نویز در تصاویر بوجود خواهد آمد.

اوپو در این فناوری از خاصیت ضد آب و گرد و غبار استفاده کرده و حتی این دوربین در صورت افتادن گوشی در ظرف چند ثانیه به جای خود باز می گردد. اوپو قصد دارد از این فناوری در دیگر محصولات خود نیز استفاده کند. البته این دوربین متحرک می‌تواند مانند یک لنز ۵۰ میلیمتری هم روی دوربینهای DSLR کار کند. وجود مکانیزم حرکتی نیز توانسته با توجه به ضخامت بالای لنز آن را روی گوشی های هوشمند قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال