تاریخ نخستین پرواز استارشیپ روز ۲۸ فروردین خواهد بود

در صورت صدور مجوز پرتاب استارشیپ توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا، سرانجام این موشک قدرتمند در تاریخ ۲۸ فروردین اولین پرتاب خود را تجربه خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آخرین بررسی آمادگی پرواز اسپیس ایکس این هفته توسط مهندسان این شرکت انجام شد. این بررسی ها روی سامانه پرتاب استارشیپ […]

در صورت صدور مجوز پرتاب استارشیپ توسط اداره هوانوردی فدرال آمریکا، سرانجام این موشک قدرتمند در تاریخ ۲۸ فروردین اولین پرتاب خود را تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آخرین بررسی آمادگی پرواز اسپیس ایکس این هفته توسط مهندسان این شرکت انجام شد. این بررسی ها روی سامانه پرتاب استارشیپ و سوپرهوی انجام گرفت. طبق اعلام اسپیس ایکس اکنون این موشک برای انجام اولین پرواز مداری خود آماده است. ایلان ماسک در توییتر اعلام کرد اکنون تنها منتظر صدور مجوز پرتاب برای موشک استارشیپ است.

طبق گزارش منتشر شده توسط ارزتکنیکا،تتریخ دقیق اعلام شده بای پرتاب روز ۱۷ آوریل ساعت ۷ صبح برابر با ۲۸ فروردین است. در این پرتاب قرار است

سوپرهوی و استارشیپ برای نخستین بار با یکدیگر برخیزند. این دو موشک بهمراه یکدیگر یکی از قدرتمندترین موشک های جهان و تاریخ را تشکیل می دهند. برخی خبرها از همکاری اسپیس ایکس با اداره هوانوردی آمریکا برای ارائه اطلاعات مورد نیاز درباره عملکرد موشک و تاثیر آن بر منطقه اطلاع رسانی کرده آمد. احتمالا مجوز پرتاب در همین هفته صادر شده و پرتاب انجام میشود. اما تضمینی برای صدور صد در صدی وجود ندارد.

طبق اعلام اسپیس ایکس تمرین خیس پرتاب روز سه شنبه برنامه ریزی شده است. در این آزمایش نهایی سوخت گیری مرحله یک و دو به گونه ای انجام میشود که شباهت زیادی به مرحله برخاستن پرواز دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال